گجت و پوشیدنی

هدفون های Barracuda جدید ریزر با هر گوشی یا کامپیوتری کار می کنند

ریزر به تازگی از جدیدترین هدفون های سری Barracuda خود با نام های Barracuda, Barracuda X و Barracuda Pro پرده برداری کرده که (در میان سایر ارتقاء) بلوتوث را با امکان تعویض دستگاه هوشمند اضافه می‌کنند. می‌توانید از آنها با آیفون‌ها و تقریباً هر دستگاه دیگری استفاده کنید، و زمانی که یک تماس تلفنی جلسه بازی شما را قطع می‌کند، نیازی به تعویض دستی اتصالات ندارید.

همچنین می‌توانید دو برابر عمر باتری را انتظار داشته باشید (یعنی تا 50 ساعت برای Barracuda X و 40 ساعت برای دو مدل دیگر). اگر تأخیر نگران کننده باشد، همچنان از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی اختصاصی ریزر برخوردار خواهید بود. تفاوت ها تا حد زیادی به کیفیت صدا برمی گردد. Barracuda Pro (تصویر بالا) با درایورهای 50 میلی متری “TriForce Bio-Cellulose”، تقویت کننده صوتی آکروماتیک THX، THX Spatial Audio و حذف نویز فعال هیبریدی در صدر خط است. Barracuda معمولی درایورهای 50 میلی‌متری تیتانیوم «ساده» را انتخاب کرده، در حالیکه تقویت‌کننده و ANC را حذف می‌کند.

در همین حال، Barracuda X اصلاح شده (در زیر)، اکنون بیشتر یک هدست بازی معمولی است. در حالیکه به درایورهای 40 میلی‌متری ساده‌تر پایبند است و هیچ ویژگی THX را شامل نمی‌شود، یک میکروفون کاردیوید قابل جدا شدن، یک گزینه سیمی 3.5 میلی‌متری و صدای فراگیر 7.1 کاناله دریافت خواهید کرد. هر سه هدست امروز در دسترس هستند. Barracuda X با قیمت 100 دلار عرضه شده، و Barracuda استاندارد و پرو به ترتیب 160 و 250 دلار قیمت دارند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا