نرم افزار و اینترنت

واتس اپ بزودی به شما امکان ویرایش پیام ها را می دهد

ما گاهی اوقات آنقدر مشغول انتقال پیام هایمان می شویم که توجه زیادی به آنچه نوشته ایم، نداریم. شما در حال حاضر هیچ راهی برای اصلاح این اشتباهات در واتس اپ با ویرایش متن های قبلی خود ندارید. با این وجود، شرکت متا ممکن است به زودی این قابلیت را به برنامه پیام رسان چت خود در تمام پلتفرم ها اضافه کند.

همانطور که توسط WABetainfo مشاهده شده، واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد متن های خود را ویرایش کنند. به نظر بسیار شبیه به چیزی است که توییتر روی آن کار می کند، اما آنها یکسان نیستند. برخلاف توییتر، واتس‌اپ ممکن است تاریخچه ویرایش را حفظ نکند تا کاربران بتوانند نسخه‌های قبلی پیام‌های ویرایش شده را بررسی کنند.

همچنین نمی دانیم که آیا واتس اپ به کلاینت اطلاع می دهد که فرستنده پیام را ویرایش کرده یا خیر. اسکایپ به شما امکان می دهد متون خود را ویرایش کنید و به کلاینت اطلاع می دهد که اصلاحیه ای انجام شده است. همچنین، کاملاً مشخص نیست که آیا محدودیت زمانی برای ویرایش وجود خواهد داشت یا خیر. در اسکایپ، ویرایش یک پیام در 60 دقیقه اول در دسترس است. طبق شایعات، توییتر محدودیت زمانی برای ویرایش نیز خواهد داشت.

این ویژگی ابتدا در اپلیکیشن اندروید واتس‌اپ مشاهده شد، اما WABetainfo می‌گوید که شرکت متا در تلاش است تا همان گزینه ویرایش را به واتس‌اپ بتا برای iOS و دسکتاپ بیاورد. قابلیت ویرایش در حال حاضر در دست توسعه است، به این معنی که برای آزمایش‌کنندگان بتا و عموم مردم در دسترس نیست. اما این احتمال وجود دارد که آزمایش کنندگان بتا آن را قبل از دیگران دریافت کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا