کنسول و بازی

بازی Diablo Immortal برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت

ماه ژوئن با خبرهای خوبی برای همه طرفداران Diablo فرا رسید – بازی جدید Immortal اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است، یک روز قبل از عرضه رسمی که امروز است. کاربران رایانه باید تا ساعت 12 بعد از ظهر به وقت گرینویچ صبر کنند تا بتوانند آن را دانلود کنند، اما وقتی ساعت به ظهر رسید، دروازه Sanctuary باز خواهد شد.

Diablo Immortal رایگان و فقط آنلاین است و از کراس پلی پشتیبانی می کند، به این معنی که یک کاربر می تواند شخصیت عاقل را هم در موبایل و هم در دسکتاپ ارتقا دهد. شخصیت های شناخته شده ای مانند Necromancer و Barbarian وجود دارند، اما اکنون انتخاب های جدیدی نیز داریم. Looting، شخصی سازی بیشتر شخصیت را ارائه می دهد و البته، بازی دارای احساسات است که با پیشرفت در بازی، قفل آن باز می شود.

کنترل‌ها در اندروید و iOS بسیار آسان است – سمت چپ صفحه برای ناوبری استفاده می‌شود، سمت راست برای حملات، معجون‌ها، جادو و غیره است. کنترل‌های رایانه عمدتاً با ماوس استفاده می‌شوند، اما این بار بلیزارد حرکت WASD و همچنین اقدامات از پیش انتخاب‌شده روی کلیدهای 1 تا 4 را نیز اجرا می‌کند، در حالی که از معجون‌ها با Q استفاده می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا