موبایل و تبلت

معرفی گوشی جدید Oukitel با باتری بزرگ 21000 میلی آمپر ساعت

با قوی‌تر شدن گوشی‌های هوشمند هر سال، سازندگان باید ظرفیت باتری را افزایش دهند یا تراشه‌های جدید را بهینه‌تر کنند تا مصرف‌کنندگان انرژی هر روز تمام نشوند. اما، Oukitel راه حلی برای این موضوع دارد.

این سازنده چینی به تازگی گوشی هوشمند جدیدی به نام WP19 را معرفی کرده که یک بسته باتری عظیم 21000 میلی آمپر ساعتی دارد. به عبارت دیگر، با این گوشی دیگر به این زودی به سراغ شارژر خود نخواهید رفت. این بسته باتری بزرگ می تواند دستگاه را قادر سازد تا حدود یک هفته کامل دوام بیاورد. طبق ادعای رسمی، گوشی WP19 می تواند تا 122 ساعت تماس تلفنی مداوم، 123 ساعت پخش صدا، 36 ساعت پخش ویدیو و 2252 ساعت (یا 94 روز) زمان آماده به کار را ارائه دهد.

این اندازه باتری بزرگ نیز دارای افت است، زیرا حدود 4 ساعت طول می کشد تا پک باتری با شارژ سریع 27 واتی به طور کامل شارژ شود. Oukitel جدید یک گوشی هوشمند مستحکم است که برای استفاده در شرایط شدید در فضای باز طراحی شده، دارای حفاظت IP68/IP69 و MIL STD 810G در برابر گرد و غبار و آب است. در جلو، صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز دارد. زیر کاپوت، یک تراشه مدیاتک هلیو G95 دستگاه را هدایت کرده که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده است.

در پشت، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و ماژول IR دید در شب سونی 20 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. در همین حال، جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. قابل ذکر است که این دستگاه بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 12 نیز اجرا می شود و قیمت این دستگاه 694 یورو (تقریباً 742 دلار آمریکا) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا