نرم افزار و اینترنت

دیسکورد قابلیت چت متنی را به کانال های صوتی می آورد

چت صوتی دیسکورد گاهی اوقات یک تجربه گیج کننده بوده است – از آنجایی که نمی توانید در یک کانال صوتی تایپ کنید، اغلب مجبور هستید بین کانال ها جابجا شوید تا یک پیوند یا GIF خنده دار را به اشتراک بگذارید. با این حال، سرانجام شفافیت در راه است؛ این سرویس چت متنی را در کانال های صوتی در تمام پلتفرم فعال کرده است.

اکنون هر کانال شامل یک بخش اختصاصی است که می توانید مطالب دلخواه خود را تایپ کنید. همچنین لازم نیست برای شرکت در این فراخوان بپیوندید، بنابراین می‌توانید بدون مزاحمت زیاد برای ارائه کمک وارد شوید. اکنون کانال‌های صوتی همان مجوزهای چت متنی معمولی را دارند، بنابراین گردانندگان می‌توانند توانایی ارسال پیام، برچسب و سایر محتواها را محدود کنند. مزایای سرورهای «تقویت‌شده»، مانند آپلود فایل‌های بزرگ‌تر، به کانال‌های صوتی منتقل می‌شود.

این ویژگی برای همه سرورها رایگان است. اکنون برای سرورهایی که روی وضعیت “Community” تنظیم نشده اند (یعنی فقط سرورهای خصوصی) در دسترس است، اما مدیران اگر راحت باشند می توانند انتخاب کنند. تمامی سرورها تا 29 ژوئن دارای متن فعال خواهند بود. حرکت دیسکورد می‌تواند به کاهش سردرگمی کمک کند، نه اینکه به گسترش کانال‌هایی که صرفاً برای مدیریت چت متنی برای کاربران صوتی ایجاد شده‌اند، اشاره کنیم.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا