نرم افزار و اینترنت

نسخه iOS اپلیکیشن Google TV در دسترس قرار گرفت

پس از راه اندازی در سال 2020، اپلیکیشن Google TV اکنون برای دانلود در iOS در دسترس است. اگر قبلاً نرم‌افزار فیلم‌ها و تلویزیون گوگل پلی قبلی این شرکت را روی تلفن خود نصب کرده‌اید، این برنامه جایگزین آن می‌شود.

اپلیکیشن Google TV مانند نسخه اندرویدی خود به شما امکان می دهد از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای Google TV یا دستگاه سیستم عامل Android TV خود استفاده کنید و یا تایپ عناوین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را که می خواهید تماشا کنید، آسان تر می کند.

همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن برای جمع‌آوری توصیه‌های محتوا از سرویس‌های استریم مختلف استفاده کنید. همه پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌شوند (به عنوان مثال، Netflix وجود ندارد)، اما این واقعیت که شما می‌توانید برای هر سرویسی که برای آن هزینه می‌کنید یک فهرست تماشای واحد ایجاد کنید، مفید است.

علاوه بر این، امکان ایجاد فهرست تماشایی در اطراف بازیگران مورد علاقه شما وجود دارد. همانطور که به فیلم ها و نمایش ها امتیاز می دهید، برنامه پیشنهادات خود را اصلاح می کند. همچنین فیدهای شخصی شده با پیوندهایی به اخبار، نظرات و موارد دیگر را خواهید یافت. در نهایت، یک بخش اختصاصی برای محتوایی که از گوگل خریداری و اجاره کرده اید وجود دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا