به گزارش ورج، هیچ چیز مانند صفحه نمایش های OLED شفاف، فناوری آینده را فریاد نمی زند، و LG Display به تازگی آخرین کانسپت و نمونه های اولیه خود را برای CES 2022 معرفی کرده است. تمام کانسپت ها توسط LG Display (یک شرکت مستقل ال‌جی الکترونیکس) از پنل‌های اولد 55 اینچی 1080p با شفافیت 40 درصد و با استفاده از فرآیند تولید نسل هشتم ایجاد شده‌اند.

جذاب ترین مدل از نظر بصری، نمایشگر OLED قفسه ای است که از دو نمایشگر OLED شفاف 55 اینچی ساخته شده که به شکل دو مانیتور است که بر روی هم قرار گرفته‌اند و در بالاترین سطح آن یک قفسه قرار دارد. بنابر ادعای شرکت LG، این نمایشگر با طراحی منحصر به فرد خود برای استفاده در سالن خانه‌ها فوق العاده است چرا که تجربه‌ تماشای سریال و نمایش تلویزیونی در دو نمایشگر روی هم بسیار جدید و نوآورانه است.

حالت همیشه روشن این نمایشگر باعث می‌شود که از روشن بودن همیشه‌ آن اطمینان حاصل کنید و از طرفی با ایده‌های نوآورانه مانند نمایش نقاشی و یا هر المان نمایشی دیگر، محیط زیبایی را برای محل زندگی خود ایجاد کنید. تمام این‌ها در حالی است که حالت شفاف این نمایشگر باعث می‌شود که همیشه بتوانید محتوای پشت آن را نیز تماشا کنید.

نمایشگرهای دیگر بیشتر برای ویترین مغازه‌ها و مشتریان تجاری طراحی شده اند. Shopping Managing Showcase را می توان در مقابل محصولات فیزیکی قرار داد و برای بهبود آنها، گرافیک یا افکت هایی مانند دود VFX اضافه کرد. در همین حال، Show Window می‌تواند گرافیک‌های عکس برگردان را در مقابل لباس یا محصولات دیگر به نمایش بگذارد تا ویترین را جذاب‌تر کند. LG Display گفت که نسخه های دومی در حال حاضر در یک فروشگاه مد در سئول و حتی در Smithsonian در واشنگتن دی سی استفاده می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *