کنسول و بازی

نسخه ریمستر بازی Resident Evil 4 معرفی شد

در کنار سایر اعلامیه‌ها رویداد State of Play امروز سونی، مانند سری اسپایدر من برای کامپیوتر، این شرکت همچنین از Resident Evil 4، جدیدترین بازی از سری ترسناک رونمایی کرد که مورد بازسازی قرار گرفته است. از آنجایی که تریلر منتشر شده از سونی می آید، تنها پلی استیشن 5 را به عنوان یک پلتفرم فهرست می کند، اما این بازی یک نسخه چند پلتفرمی است.

عنوان توسعه یافته توسط کپکام که به عنوان تصویرسازی مجدد از بازی اصلی سال 2005 توصیف می شود، همان سطح چشمگیر از جزئیات را نشان می دهد که در دیگر بازسازی های Resident Evil که در سال های اخیر دریافت کرده ایم، دیده می شود. کپکام در این اطلاعیه می‌گوید:

این بازی برای دستیابی به کیفیتی پیشرفته برای ترسناک بقا مناسب برای سال 2023 در حال توسعه است و در عین حال ماهیت بازی اصلی را حفظ می‌کند. هدف ما این است که بازی را برای طرفداران سری آشنا کنیم و در عین حال حس تازه ای به آن بدهیم.

به گفته توسعه‌دهنده، در حالیکه طرح گرافیکی و کنترلی مطابق با استانداردهای امروزی مدرن می‌شود، مسیر طرح را همانند کلاسیک نگه می‌دارد. داستان شش سال پس از وقایع Resident Evil 2 و Leon S است. کندی برای رهبری ماموریت نجات در این خط داستانی، اکنون با حمایت رئیس جمهور آمریکا، بازگشته است. نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 قرار است در تاریخ 24 مارس 2023 منتشر شود. سونی همچنین فاش کرد که محتوای واقعیت مجازی برای PlayStation VR2 نیز برای این عنوان در حال توسعه است، اگرچه مشخص نیست که آیا این برای کمپین کامل است یا برای یک قطعه داستان جداگانه.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا