آموزشگوناگون

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تقویت موفقیت حرفه ای یا گذراندن اوقات فراغت است. اما اگر به دنبال افزایش دسترسی و تعامل بهتر هستید، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟ چه از اینستاگرام برای کار یا بازی استفاده می‌کنید، زمان‌های خاصی از روز یا روزهای هفته وجود دارد که باید پست بگذارید تا دید خود را برای فالوورهای خود افزایش دهید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

بهترین زمان روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام به چند عامل بستگی دارد. در مرحله اول، اینستاگرام تمایل دارد تا پست های جدیدتر را در الگوریتم خود تبلیغ کند، بنابراین بهتر است محتوای خود را زمانی پست کنید که اکثر فالوورهای شما از قبل آنلاین هستند. اما زمانی که فالوورهای شما فعال هستند به مواردی مانند منطقه زمانی آنها، اینکه آیا در طول روز کار می کنند و صنعت آنها بستگی دارد. خوشبختانه، برخی از روندهای کلی نیز وجود دارد که می توانید برای تعامل کاربر دنبال کنید.

داده های مربوط به بهترین زمان روز متفاوت است. به گفته اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، بهترین زمان برای ارسال محتوای خود، پنجشنبه بین ساعت 14 تا 15 است. زمان‌های عالی دیگر برای ارسال محتوای خود شامل صبح‌های روزهای هفته (6 صبح تا 9 صبح) و عصرهای هفته (بعد از ساعت 5 بعد از ظهر) است. این به این دلیل است که افراد معمولاً حساب های رسانه های اجتماعی خود را قبل و بعد از کار بررسی می کنند.

گزارش تعامل اینستاگرام از HubSpot نشان می دهد که بهترین زمان روز برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی است. این به این دلیل است که بسیاری از افراد در تعطیلات ناهار خود اینستاگرام را برای گذراندن وقت در روزهای هفته چک می کنند. این کار در تعطیلات آخر هفته نیز کار می کند، زیرا مردم دیرتر از خواب بیدار می شوند.

بهترین زمان برای ارسال به این موضوع نیز بستگی دارد که آیا شما یک محتوای طاقچه دارید یا خیر. به عنوان مثال، اگر شما یک مادر بلاگر هستید، ارسال پست در روزهای هفته و در طول روز ایده آل خواهد بود. اگر کسب‌وکاری دارید که به دنیای شرکت‌ها پاسخ می‌دهد، بعد از ساعت 5 بعدازظهر روزهای هفته ممکن است زمان خوبی برای ارسال محتوایی باشد که برای دنبال‌کنندگانتان جذاب باشد. برای راهنمایی، Kicksta گزارشی عالی برای طیف وسیعی از صنایع مانند رسانه، غیرانتفاعی و گردشگری تهیه کرد.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟

عواملی وجود دارند که تعیین می کنند کدام روز از هفته بهترین روز برای تعامل با فالوورهای اینستاگرام شما است. با توجه به منابع متعدد گردآوری شده توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، پنجشنبه پیشروی بسته فعالیت اینستاگرام است. این روز کاری کاملاً آرامی نیست که اغلب اوقات جمعه است، اما بیشتر مردم بر مشغله کاری هفته غلبه می کنند. گزارش Hootsuite کمی متفاوت است و ادعا می کند که چهارشنبه بهترین روز است. صادقانه بگویم، شما نمی توانید در هیچ یک از روزها اشتباه کنید.

بر اساس گزارش Sprout Social، یکشنبه به نظر می رسد بدترین روز هفته برای پست گذاشتن در اینستاگرام باشد، در حالی که شنبه عقب مانده است. اگر تصمیم دارید در آخر هفته ها مطالبی را پست کنید، این را در نظر داشته باشید. صبح‌های آخر هفته، مردم تمایل دارند در خواب یا انجام وظایف خود بخوابند. آنها به احتمال زیاد در اواخر صبح یا اوایل بعدازظهر به بررسی شبکه های اجتماعی خود می پردازند.

همچنین می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با اپلیکیشن ها زمان‌بندی کنید تا نیازی به انجام دستی نداشته باشید. این همچنین برنامه ریزی پست های پیشاپیش را آسان تر می کند و برنامه منظم تری برای آپلودهایتان نگه می دارد.

زمان پیک در اینستاگرام چیست؟

بر اساس پلتفرم مارکتینگ رسانه های اجتماعی Later، زمان های خاصی وجود دارد که اکثر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. 35 میلیون پست فید اینستاگرام در سرتاسر جهان را تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص کند چه زمانی یک فالوور معمولی به احتمال زیاد آنلاین است و اینستاگرام را چک می کند.

با توجه به Later، اینها زمان های پیک در اینستاگرام در هر منطقه هستند:

  • آمریکا و کانادا (ساحل شرقی): 4 تا 9 صبح
  • آمریکا و کانادا (سواحل غربی): 12 تا 6 صبح
  • آمریکا و کانادا (مرکزی): 6 تا 8 صبح
  • آمریکای جنوبی: ساعت 4 صبح
  • اروپای غربی: 6 تا 8 بعد از ظهر
  • اروپای شرقی: 5 تا 7 صبح
  • انگلستان: 4 تا 6 صبح
  • آفریقا: 6 صبح
  • خاورمیانه: 3 بامداد
  • آسیای شرقی و جنوب شرقی: 11 شب تا 4 صبح
  • استرالیا: 11 شب تا 2 بامداد

در حالی که این اطلاعات مفید است، تجزیه و تحلیل داده های فالوورهای شما و تفکر انتقادی در مورد اینکه چه زمانی فالوورهای خاص شما در اینستاگرام فعال هستند، عوامل تعیین کننده برای زمان ارسال پست در اینستاگرام خواهد بود. این اطلاعات نه تنها به شما در حفظ فالوورهای خود کمک می کند، بلکه مطمئناً به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را به دست آورید.

هنگام ارسال پست در اینستاگرام، یکنواختی مهم است

علاوه بر “زمان”، یکنواختی در ارسال پست مهمترین عامل جذب فالوور است. هرچه به طور منظم در اینستاگرام پست می گذارید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد پست های فعلی شما را ببینند و مشتاقانه منتظر دیدن محتوای آینده شما هستند. همه چیز در مورد پست کردن مداوم است، اما زیاده روی نکنید. علاوه بر این، از محتوایی که ارسال کنید، مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما به آن علاقه مند شوند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان تجاری محور را هدف قرار می دهید، بهتر است عکس های سلفی و خانوادگی خود را در حساب شخصی اینستاگرام خود قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که کیفیت نیز مهم است. مردم از دیدن یک سلفی یکسان خسته خواهند شد. در اینستاگرام، بهتر است محتوای با کیفیت و متفاوت در زمان‌های ثابت پست کنید. همچنین بهترین کار این است که همیشه مخاطبان خود را در نظر داشته باشید زمانی که می خواهید دنبال کنندگان خود را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی افزایش دهید.

چگونه در مورد فالوورهای اینستاگرام خود اطلاعات کسب کنیم

بنابراین، اگر فالوورهای شما در منطقه زمانی شما نباشند، چه؟ آیا مطمئن نیستید که مخاطبان فعلی شما چه کسانی هستند؟ اگر یک حساب کاربری تجاری یا Creator در اینستاگرام دارید، به Insights اینستاگرام خود نگاهی بیندازید تا میانگین منطقه زمانی و جمعیتی فالوورهای خود را محدود کنید. برای دسترسی به Insights اینستاگرام در حساب تجاری خود، در اپلیکیشن اینستاگرام به پروفایل خود بروید و دکمه Insights را انتخاب کنید.

در این بخش، می توانید عملکرد تاریخی پست های گذشته خود را مشاهده کنید. تعداد فالوورها را انتخاب کنید تا در مورد فالوورهای خود اطلاعاتی کسب کنید. این داده ها شامل شهرها، کشورها، محدوده سنی و جنسیت است. در قسمت Most Active Times، می‌توانید بین روزها جابه‌جا شوید تا محبوب‌ترین زمان‌ها را برای دنبال‌کنندگان خود ببینید.

برای استفاده حداکثری از حساب اینستاگرام خود، باید به مخاطبان خود پاسخگو باشید، به طور مداوم پست کنید، از کپشن های متفکرانه یا سرگرم کننده برای عکس های خود استفاده کنید، و سعی کنید زمانی که فالوورهای زیر فعال هستند پست بگذارید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا