کنسول و بازی

فروشگاه جدید بازی های موبایل ایکس باکس در ماه جولای راه اندازی می شود

مایکروسافت چند سالی است که در مورد برنامه هایی برای یک فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس صحبت می کند و این شرکت اکنون قصد دارد آن را در ماه جولای راه اندازی کند. بلومبرگ گزارش داد که سارا باند، مدیر مایکروسافت ایکس باکس فاش کرد که فروشگاه بازی های موبایل آن در ماه جولای راه اندازی خواهد شد.

باند گفت که این فروشگاه ابتدا در وب منتشر خواهد شد، نه به عنوان یک فروشگاه واقعی اپلیکیشن موبایل. باند اظهار داشت که این فروشگاه مبتنی بر وب می تواند به مخاطبان بیشتر و دستگاه های بیشتری دست یابد. در ابتدا، فروشگاه جدید بازی هایی را ارائه می دهد که در حال حاضر مانند مایکروسافت در اختیار دارند. این شامل بازی‌هایی مانند عناوین محبوب Candy Crush از King می‌شود که مایکروسافت با خرید Activision Blizzard در اکتبر 2023 آنها را خریداری کرد. همچنین احتمالاً شامل بازی‌هایی مانند Minecraft و Call of Duty Mobile می‌شود.

باند گفت که برنامه ای برای انتشار بازی های موبایل شخص ثالث از طریق فروشگاه جدید وجود دارد، اما جزئیات نحوه عملکرد آن هنوز فاش نشده است. باند همچنین گفت که مایکروسافت می‌خواهد در آینده فروشگاه را فراتر از وب گسترش دهد، که ممکن است به این معنی باشد که می‌تواند یک فروشگاه برنامه بازی شخص ثالث برای اندروید و iOS راه‌اندازی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا