دوربین مداربسته با کیفیت در فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، عرضه می شود. افزون بر دوربین مداربسته با کیفیت، بهترین دستگاه های ضبط و پخش هم در فروشگاه کمیران با سابقه سیزده ساله عرضه می شود. این فروشگاه در این زمینه در حال حاضر با سابقه ترین نمایندگی این محصولات به شمار می رود، از این رو می توان به این فروشگاه، عنوان بهترین نمایندگی هایک ویژن را اطلاق کرد. نشانی وبسایت این فروشگاه به شرح زیر به شما معرفی می شود:

https://www.camirancctv.com

با کلیک روی لینک بالا می توانید وارد وبسایت کمیران شده و از امکانات این وبسایت بهره ببرید. فروشگاه کمیران در سال 1386 افتتاح شد و در سال 1393 وبسایت کمیران راه اندازی شد و اکنون یکی از مهمترین وبسایت ها برای کاربرانی است که دنبال تهیه بهترین تجهیزات نظارتی می گردند. هایک ویژن بهترین دوربینهای مداربسته و تجهیزات وابسته را عرضه می کند.

فروشگاه کمیران واقع در طبقه بالای همکف مرکز اداری و تجاری نادری، در یک موقعیت بسیار خوب با ارائه نمونه تصاویر گوناگون به کاربران این امکان را می دهد تا درست تر تصمیم بگیرند. در نظر داشته باشید، وقتی وارد طبقه یکم پاساژ نادری شدید، برای پیدا کردن فروشگاه کمیران دنبال پلاک یک بگردید. پاساژ نادری واقع در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری شهر تهران است.

حال باید این نکته را یادآور شویم که دوربین مدار بسته می خواهید؟ برای تهیه یک سیستم نظارتی باید ابتدا فضای موردنظر خود را بشناسید و بدانید هدف و توقعتان از تهیه این سیستم چیست. اگر اطلاعات زیادی از تناسب سیستم های نظارتی با فضا ندارید، حتما این مقاله را بخوانید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که فروشگاه کمیران افزون بر برند هایک ویژن نمایندگی اصلی برند هایلوک در ایران هم است.

هایک ویژن با تولید دو نوع تکنولوژی به نام Turbo HD و IP در زمینه عرضه محصولات متنوع دست کاربر را باز می گذارد و اگر قصد دارید پروژه های کوچک را با محصولات هایک ویژن پیش ببرید می توانید از تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن استفاده کنید که ارزان قیمت هستند و اگر قصد دارید پروژه های بزرگ و شرکتهای با تعداد بالای دوربین مداربسته را پیش ببرید، می توانید از دستگاه های 32 کانال تحت شبکه و دوربینهای مداربسته IP بهره ببرید.

البته هایک ویژن با تولید محصولات هایلوک در زمینه عرضه محصولات ارزان قیمت هم به کمک کاربران می آید و می تواند یک گزینه مناسب برای پروژه های کوچک باشد.

هایک ویژن و هایلوک در کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی و دارای نمایندگی رسمی هایک ویژن به نشانی www.camirancctv.com  بهترین تجهیزات را از برند هایک ویژن به فروش می رساند. در فروشگاه کمیران دوربین مداربسته توربو اچ دی یا تحت شبکه عرضه می شود. این محصولات به دو برند هایک ویژن و هایلوک موجود است.

قابلیتهای هایلوک درمقایسه با هایک ویژن عنوان مقاله پیش روی شماست. در این مقاله به بررسی محصولات دو برند نام برده شده می پردازیم. همانطور که می دانید هایلوک یک شاخه معتبر از شرکت هایک ویژن است و از لحاظ منو و بردهای به کار رفته در داخل آن، کاملا مشابه هایک ویژن است. تنها تفاوت این دو برند، قابلیت ها و ویژگی های محصولات است. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا با توجه به توقع شما از سیستم های نظارتی، کدام محصول را خریداری کنید تا هم به صرفه باشد و هم نیاز شما مرتفع شود.

هایک ویژن به روزترین در جهان

به روزترین تکنولوژی در هایک ویژن، تکنولوژی تحت شبکه است است اما با سیستم آنالوگ به صورت توربو اچ دی عرضه می شود که تا وضوح 8 مگاپیکسل هم محصولات دارد. قابلیتهای هایلوک درمقایسه با هایک ویژن در ابتدا وضوح تصویر آن است. اگر قصد دارید صرفا رفت و آمد افراد را بدون در نظر گرفتن جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد زیر نظر داشته باشید، پیشنهاد می شود از دوربین مداربسته هایلوک استفاده کنید که قیمت مناسب تری دارد؛ چرا که کار شما را با همین هزینه راه می اندازد. معمولا برند هایک ویژن با وضوح تصویر بالا ببشتر در صرافی ها و طلافروشی ها کاربرد دارد که حتی عدد روی ماشین حساب را هم با زوم بسیار بالا نشان دهد و از کیفیت آن کاسته نشود.

در صورت تمایل به انتقال تصویر بر روی رایانه شخصی یا گوشی تلفن همراه، این کار به سادگی انجام می شود. جاگذاری این محصول به این شکل است که در هر فضایی می توان از آن استفاده کرد. روی دیوار، به سقف، روی میز و… محدودیتی برای قرار گرفتن این دوربین مداربسته وجود ندارد. ظاهر زیبا و منحصر به فرد محصولات هایک ویژن، به کاربر حس خوب منتقل می کند و باعث می شود فضای موردنظر زیبنده شود. این ویژگی محصولات توربو اچ دی هایک ویژن است.

اگر دنبال تهیه یک سیستم نظارتی بدون هیچ حرف و حدیثی می گردید و می خواهید صاحب بهترین برند موجود در بازار دوربین مداربسته باشید، حتما برند هایک ویژن را انتخاب کنید. این برند بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مدار بسته در دنیاست. این برند هر سال به صورت پیاپی در صدر جدول رده بندی شرکت های تولیدکننده دوربین مداربسته قرار گرفته است. جدول رده بندی شرکت های تولیدکننده دوربین مدار بسته به شرح زیر است:

  • هایک ویژن
  • داهوا
  • آسا البوی
  • اکسیس
  • موتورولا
  • یونی ویو
  • تیاندی
  • آلجیون
  • تی کی اچ
  • هانواتک

ثبت پروژه در کمیران

برای آن دسته از افرادی که قصد احداث فروشگاه های بزرگ، ساختمان های چندین طبقه یا اصنافی که ثبت وقایع برای آنها بسیار مهم است (مثل بانک ها و صرافی ها) ثبت سفارش پروژه از طریق کمیران، خیال سفارش دهنده را از بابت بالاترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. گروه نصب حرفه ای کمیران، به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن، پروژه را اجرا می‌کند کما اینکه تا به حال، رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است. حال اگر قصد ثبت پروژه های دوربین مداربسته تحت شبکه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم را در این باره برایتان برشماریم.

پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است. نکته دیگر در اینکه هایک ویژن را یک برند شاخص در بین برندهای دوربین مداربسته کرده، تنوع بالای محصولات آن است که دست کاربران را در انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب باز می گذارد. قیمت مناسب هایک ویژن نسبت به تمام دوربین مداربسته هم رده خود نیز از دیگر عوامل انتخاب هایک ویژن به عنوان برند نخست دنیاست.

رزومه کمیران

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *