موبایل و تبلت

گوگل مپس حالا کیفیت هوای اطراف شما را نشان می دهد

گوگل مپس می‌خواهد به شما کمک کند فقط هوای تازه نفس بکشید، و به همین دلیل لایه جدیدی از کیفیت هوا را در آمریکا در اندروید و iOS ارائه می‌کند. این به شما نشان می‌دهد که از نظر هوا چه انتظاری دارید: مه دود، دود، در غیر این صورت بد، یا به سادگی فوق‌العاده.

با در اختیار داشتن این جزئیات، می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد رفتن به بیرون بگیرید. آنچه می‌بینید، اعداد AQI یا شاخص کیفیت هوا، همراه با راهنمایی برای فعالیت‌های خارج از منزل، آخرین به‌روزرسانی اطلاعات، و لینک هایی برای کسب اطلاعات بیشتر است. این داده ها از سازمان های دولتی مورد اعتماد، از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در ایالات متحده به دست آمده است.

مپس همچنین اطلاعات کیفیت هوا را از PurpleAir نشان می‌دهد، یک شبکه حسگر کم‌هزینه که می‌تواند دیدی فرامحلی از شرایط به شما ارائه دهد. برای افزودن این لایه کیفیت هوا به نقشه خود، باید بر روی دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی خود ضربه بزنید، سپس در قسمت جزئیات نقشه، Air Quality را انتخاب کنید. اطلاعات PurpleAir در نمایشگرها و بلندگوهای Nest نیز موجود است.

همچنین با نزدیک شدن به فصل آتش سوزی در آمریکا، یک لایه آتش سوزی در دسترس است. به لطف همکاری گوگل با مرکز ملی آتش نشانی بین سازمانی (NIFC) این به شما امکان می دهد جزئیات آتش سوزی های فعال در منطقه را مشاهده کنید. برای آتش‌سوزی‌های بزرگ می‌توانید فقط wildfires near me را جستجو کنید و جزئیات مربوط به آن همراه با اطلاعات کیفیت هوا نمایش داده می‌شود. در ماه‌های آینده، جستجوی گوگل همچنین داده‌های دود را در سراسر آمریکا از اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) اضافه خواهد کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا