اولین بازی Minecraft جدید در Xbox Summer Games Fest به نمایش درآمد – جایی که در آن شما قادر خواهید بود ساختارهایی بسازید و به متحدان خود دستور دهید تا با دشمنان مبارزه کنند. استودیوی Xbox Games یک کلیپ کوتاه از Minecraft Legends را در این رویداد به نمایش گذاشته و همچنین اعلام کرده که بازی جدید اکشن-استراتژیک در سال 2023 عرضه خواهد شد.

این بازی با مشارکت Blackbird Interactive توسعه یافته و دارای یک کمپین آنلاین و یک حالت مولتی پلیر رقابتی خواهد بود. Dennis Ries، تهیه کننده اجرایی بازی، گفت که استودیو اطلاعات بیشتری در مورد آنها در اواخر سال جاری اعلام خواهد کرد. در Minecraft Legends، شما باید از جهان فراگیر، با طبیعت و منابع غنی اش، در برابر ارتش مهاجم از پیگلین ها محافظت کنید.

شما باید با اوباش اتحاد ایجاد کنید و آنها را به نبردهای استراتژیک علیه نیروهای مهاجم هدایت کنید. ریس گفت: “این بازی یک کمپین بسیار هیجان انگیز خواهد داشت که شگفتی های بسیاری را برای بازیکنان جدید و باتجربه Minecraft به طور یکسان ارائه می دهد.” این استودیو در حال حاضر تنها جزئیات کمی در مورد بازی آینده به اشتراک گذاشته، اما قول داده است که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن افشا کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *