طبق گزارشات، Forza Motorsport جدید قرار است در بهار 2023 روی کنسول‌های ایکس‌باکس و کامیپوتر عرضه شود و در روز اول Game Pass را عرضه خواهد کرد. این پنج سال پس از انتشار Forza Motorsport 7، جدیدترین بازی این مجموعه خواهد بود. نام جدید دیگر شماره 8 نداشته و فقط با عنوان Forza Motorsport شناخته می شود.

استودیوی ایکس باکس Turn 10 عنوان جدید را در نمایشگاه بزرگ بازی‌های Xbox و Bethesda به نمایش گذاشت و پیشرفت‌های فنی فراوان و جلوه‌های بازتاب خودرو را برجسته کرد. همچنین یک ویدیوی گیم پلی وجود دارد که مسیر را در Maple Valley نشان می دهد، یک مسیر کلاسیک درختکاری شده از موتور اسپورت اصلی در سال 2005 که برای بازی جدید دوباره طراحی شده است. دیگر مسیرهای بازگشتی عبارتند از Circuit de Spa-Francorchamps و Laguna Seca Raceway. پیست جایزه بزرگ کیالامی آفریقای جنوبی اولین بازی Forza خود را در Motorsport جدید انجام می دهد.

Forza Motorsport در کنار سیستم آب و هوای خود، یک سیستم زمانی از روز پویا برای هر مسیر دارد. کریس اساکی، مدیر خلاقیت، در ایکس‌باکس وایر گفت: تغییرات در زمان روز دمای محیط را تغییر می‌دهد که به نوبه خود دمای سطح مسیر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این تغییرات دمای مسیر بر چسبندگی خودروی شما تأثیر می گذارد، همانطور که لاستیک در هوا و آب و هوا نیز تأثیر می گذارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *