کنسول و بازی

عناوین Riot Games بزودی به Xbox Game Pass می آید

در رویداد روز گذشته Xbox، یکی از بنیانگذاران Riot Games، به نام Marc Merrill فاش کرد که این شرکت عناوین خود را در دسترس مشترکین Xbox Game Pass قرار می‌دهد – با همه قهرمانان و سایر پاداش‌ها. اعضا می توانند League of Legends را روی رایانه با تمام 160 قهرمان باز شده بازی کنند و در روز اول به قهرمانان آینده دسترسی داشته باشند.

آنها همچنین می‌توانند League of Legends: Wild Rift را روی موبایل با هر 80 قهرمان بازی کنند. به علاوه، مشابه League of Legends در کامپیوتر، آنها در روز اول به هر نسخه قهرمان آینده Riot دسترسی خواهند داشت. اعضای Game Pass که بازی Valorant را بازی می کنند، همه 18 نماینده را نیز دریافت خواهند کرد و جزو اولین کسانی خواهند بود که می توانند به محض در دسترس شدن از عوامل آینده استفاده کنند.

برای بازی کارت استراتژی Legends of Runeterra، مشترکین مجموعه Foundations یا اولین کارت های منتشر شده برای بازی را بدون هیچ هزینه ای دریافت خواهند کرد. در نهایت، عضویت Game Pass چرخشی از آواتارهای Tier One Little Legend را برای Teamfight Tactics روی رایانه شخصی و موبایل باز می کند.

علاوه بر پاداش‌های خاص بازی، بازیکنان تجربه بیشتری را در عناوین منتخب ارائه خواهند کرد. همچنین به نظر می رسد که Riot چیزهای بیشتری برای بازیکنان Xbox ذخیره کرده است، زیرا Merrill در اطلاعیه شرکت نوشت که “در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد شراکت و نحوه دسترسی اعضا به محتوای Game Pass به اشتراک خواهد گذاشت”.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا