با آخرین نسخه اپلیکیشن لایت روم، ادوبی بالاخره یک ویژگی بسیار درخواستی را اضافه کرد و آن هم پشتیبانی از ویدیو است. در نسخه جدید می توانید از همان ابزارهای موجود عکس برای کنترل ویرایش ویدیویی استفاده کنید و حتی تنظیمات بین این دو را کپی و جایگذاری کنید. این یک موهبت بزرگ برای سازندگانی است که هم فیلم و هم عکاسی انجام می‌دهند، اما کنترل‌های ویرایش تصویر لایت روم و گردش کار سریع را ترجیح می‌دهند.

همچنین می‌توانید از هر پیش‌تنظیمی، از جمله پیش‌تنظیم‌های پریمیوم و از پیش‌تنظیم‌های توصیه‌شده مبتنی بر هوش مصنوعی لایت روم در ویدیو استفاده کنید. همچنین اکنون از برش اولیه از ابتدا و انتهای یک کلیپ پشتیبانی می کند. ویژگی جدید فقط برای لایت روم اعمال می شود، نه لایت روم کلاسیک. دومی از ویرایش و برش ویدیوی محدود در حالت کتابخانه پشتیبانی می کند، اما از ویرایش پیشرفته در ماژول Develop پشتیبانی نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید جدید برای لایت روم و لایت روم کلاسیک اسلایدر مقدار از پیش تعیین شده (در بالا) است. این به شما امکان می دهد مقدار یک از پیش تعیین شده را بالا یا پایین بگیرید و به شما امکان می دهد آن را با هر ویرایش دیگری که ممکن است انجام داده باشید ترکیب کنید. ادوبی همچنین Adaptive Presets را معرفی کرده که بخش خاصی از عکس را هدف قرار می‌دهد.

سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از از Premium presets، حذف قرمزی چشم با هوش مصنوعی، نمای مقایسه برای کمک به انتخاب بهترین عکس، کپی/پیست دسته‌ای از ماسک‌های هوش مصنوعی و موارد دیگر. این به روز رسانی اکنون برای لایت روم و لایت روم کلاسیک منتشر شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *