شرکت VAIO جدیدترین لپ تاپ  SX12 را در ژاپن عرضه کرد. VAIO SX12 جدید یک لپ تاپ نازک 12.5 اینچی با وزن کمتر از 1 کیلوگرم است. VAIO SX12 جدید یک لپ تاپ جمع و جور 12.5 اینچی است که به راحتی می توان آن را حمل کرد.

برای افرادی که ترجیح می دهند همیشه لپ تاپ همراه خود داشته باشند ایده آل است. با این حال، اندازه کوچک آن را با عملکرد ضعیف اشتباه نگیرید، SX12 جدید 1.5 برابر عملکرد پردازش بهتر مدل های قبلی به لطف ارتقاء پردازنده نسل دوازدهم اینتل است. این لپ تاپ دارای تنظیم اصلی VAIO TruePerformance است که منبع تغذیه و ظرفیت اتلاف گرما را بهینه می کند و در نتیجه اوج عملکرد طولانی مدت را به همراه دارد.

همچنین دارای صفحه نمایش کریستال مایع فول اچ دی و پردازنده اینتل Core i7-1260P، حافظه رم 16 گیگابایت LPDDR4X، حافظه ذخیره سازی PCIe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و بسیاری ویژگی های دیگر است. علاوه بر این، SX12 سیستم‌عامل ویندوز 11 را خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. VAIO SX12 کوچک است اما محل قرارگیری کلید صفحه کلید آن کاملاً عادی است و با استانداردهای جهانی مطابقت دارد، بنابراین در تایپ واقعاً با مشکل مواجه نخواهید شد.

پورت های این یکی تقریباً عالی هستند، دو تاندربولت 4، دو پورت USB 3.0، درگاه اترنت گیگابیتی، HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری شیرین دارد. از سایر مشخصات این لپ تاپ می توان به وبکم 2.07 مگاپیکسلی با توانایی تشخیص چهره، Wi-Fi 6E، استاندارد MIL-STD-810H و عمر باتری 26 ساعت است. وایو هنوز قیمت این لپ تاپ را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *