موبایل و تبلت

تکنو از سری Camon 19 با سنسور RGBW رونمایی کرد

تکنو جدیدترین سری Camon 19 خود را طی رویدادی در مرکز راکفلر در نیویورک معرفی کرد. یکی از اعضای این خانواده Camon 19 Pro است که اولین گوشی در جهان با سنسور 64 مگاپیکسلی RGBW بوده که توسط سامسونگ ساخته شده است.

این شرکت همچنین ادعا کرد که نسخه پرو جدید تنها 0.98 میلی متر باریک ترین قاب صنعت را دارد. Camon 19 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز است. یک حفره در مرکز بالای نمایشگر برای دوربین سلفی تعبیه شده، در حالیکه پشت آن دارای پوششی از الماس است که 200 میلیون کریستال را تقلید می کند. ترکیب دوربین اصلی در یک حلقه دوتایی است، اما در واقع سه سنسور وجود دارد.

فناوری دوربین چشمگیرترین ویژگی این گوشی هوشمند است. این اولین گوشی با سنسور ایزوسل GWB است که یک سنسور 64 مگاپیکسلی با فیلتر رنگی قرمز-سبز-آبی-سفید می باشد. رنگ سفید اضافه شده تا دوربین بتواند حدود 30 درصد نور بیشتری برای عکس‌های شب بهتر دریافت کند. در کنار آن همچنین یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر برای عکس های پرتره وجود دارد که دارای فاصله کانونی معادل 50 میلی متر است و شرکت پیشنهاد می کند از حالت پرتره استفاده کنید که به طور مصنوعی پس زمینه را محو می کند.

به لطف حالت شب اختصاصی که تمام منابع موجود – حسگر روشن، OIS و EIS را به کار می‌برد، تصاویر خیره‌کننده به نظر می‌رسند. همچنین پشتیبانی از HDR وجود دارد. Camon 19 Pro همچنین مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G96 است و تامین انرژی آن توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی انجام می شود. گوشی Camon 19 Pro تکنو در حال حاضر، با پیکربندی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه شده که قیمت آن 210 دلار می باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا