مایکروسافت به طور رسمی از مدل های تجاری سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 پرده برداری کرد. این لپ تاپ در دو اندازه موجود بوده و مدل دوم دارای جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra H اینتل، نمایشگرهای بهبودیافته با پوشش ضد انعکاس، پورت‌های بیشتر (از جمله کارت‌خوان هوشمند)، کلید Copilot اختصاصی (اختیاری) و غیره است.

مانند سرفیس پرو 10، سرفیس لپ تاپ 6 نیز طراحی مشابه مدل نسل قبلی دارد. با این حال، مایکروسافت چندین تغییر طراحی را برای مشتریان تجاری خود، مانند یک وب کم با وضوح بالاتر 1080p ببه همراه پشتیبانی از Windows Studio Effects و یک کارت خوان هوشمند اختیاری در نوع 15 اینچی ایجاد کرد. علاوه بر این، به لطف یک پوشش جدید، نمایشگر تا 50 درصد انعکاس را کاهش می دهد که استفاده از رایانه را در محیط های روشن یا خارج از منزل آسان تر می کند.

این رایانه از جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra H اینتل (Ultra 5 135H و Ultra 7 165H) با عملکردی تا 2 برابر سریع‌تر از سرفیس لپ تاپ 5 (اندازه‌گیری شده در 3DMark Time Spy) استفاده می‌کند. گزینه های حافظه رم شامل 8، 16، 32 و 64 گیگابایت، به علاوه سه پیکربندی حافظه ذخیره سازی 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت است. سرفیس لپ‌تاپ 6 هم‌اکنون برای پیش‌سفارش از طریق نمایندگی‌های مجاز در دسترس است. ارسال از 9 آوریل 2024 آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *