در ادامه ترویج عکاسی با استفاده از فیلم و پولاروید، Instax اخیرا Instax Mini Link 2 را معرفی کرده است. اما ممکن است آنچنان که برخی از کاربران انتظار دیدن آن را دارند، ویژگی های جدیدی وجود نداشته باشد. در حالیکه چاپگر گوشی هوشمند در سه رنگ جدید سفید، آبی و صورتی عرضه می شود، طراحی و ابعاد آن مشابه نسخه قبلی آن است. جنس آن همان بدنه پلاستیکی است که فقط می‌توان میکرو یو‌اس‌بی را در آن قرار داد.

با این حال، چند ویژگی قابل توجه وجود دارد. Instax Mini Link 2 دارای گزینه “حالت سرگرمی” است که امکان عکاسی از منظره را فراهم می کند. کاربران همچنین می توانند برای دیدن تصاویر روی صفحه نمایش گوشی خود زوم کنند. توابع ویرایش بیشتری نیز اضافه شده است. قاب‌ها، برچسب‌ها و ایموجی های جدید برای تزئین عکس‌ها وجود دارد.

همچنین می‌توانید مستقیماً با استفاده از صفحه نمایش گوشی هوشمند یا چاپگر، روی عکس‌ها doodle بکشید. تصاویر انتخاب شده را می توان با چرخاندن چاپگر یا با کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه نمایش گوشی هوشمند چاپ کرد. اگر مالک FUJIFILM X-S10 هستید، می توانید این کار را مستقیماً با استفاده از Instax Mini Link 2 انجام دهید. همچنین می‌توانید ویدیوهایی را که دارای کد QR هستند چاپ کنید تا آنها را در گوشی هوشمند خود پخش کنید. این چاپگر گوشی هوشمند قرار است از هفته آینده، در بریتانیا عرضه شود و برای پیش خرید در دسترس است. قیمت خرده فروشی توصیه شده 114.99 پوند است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *