آموزش

آموزش انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون

انتقال پیام‌های واتس‌اپ از دستگاه اندرویدی به آیفون مشکل آزاردهنده‌ای بود. پس از گذشت چند سال، اکنون واتس اپ روشی رسمی برای انتقال مکالمات شما از گوشی اندرویدی به آیفون ارائه کرد. در حالیکه واتس‌اپ پشتیبان‌گیری ابری را برای مکالمات ارائه می‌دهد، این نسخه‌های پشتیبان به سیستم‌عامل‌های خاصی مرتبط هستند.

اگر یک نسخه پشتیبان ابری در Google Drive در گوشی اندرویدی خود تهیه کنید، فقط می‌توانید به آن نسخه‌های پشتیبان در دستگاه اندروید دیگری دسترسی داشته باشید. و اگر یک نسخه پشتیبان از واتس اپ از طریق iCloud در آیفون خود تهیه کنید، فقط می توانید آن نسخه پشتیبان را از آیفون دیگری بازیابی کنید. اما وقتی می خواهید مکالمات واتس اپ را از گوشی اندرویدی به آیفون منتقل کنید چه اتفاقی می افتد؟ اگرچه ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما واتس اپ کل فرآیند را به طرز شگفت انگیزی آسان کرده است. تنها چیزی که نیاز دارید دو گوشی و کمی صبر است.

اپلیکیشن انتقال به iOS را دانلود کنید

برای شروع انتقال مکالمات واتس اپ خود از دستگاه اندرویدی به آیفون، اولین چیزی که نیاز دارید اپلیکیشن Move to iOS اپل است. این یک اپلیکیشن رایگان اندروید است که به شما امکان می دهد داده ها را از یک گوشی اندرویدی به آیفون منتقل کنید و کلید انتقال چت های واتس اپ شما است.

  1. گوگل پلی استور را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  2. روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. عبارت Move to iOS جستجو کنید.
  4. روی اپلیکیشن ضربه بزنید و سپس روی دکمه سبز Install ضربه بزنید تا آن را دانلود کنید.

آیفون جدید خود را تنظیم کنید

اکنون که برنامه Move to iOS را در گوشی اندروید خود دارید، زمان آن رسیده است که به آیفون جدید خود بروید. قبل از اینکه بتوانید انتقال مکالمات واتس اپ را آغاز کنید، آیفون شما باید در مرحله خاصی از مراحل پیکربندی باشد.

  1. در حالی که آیفون جدیدتان روشن است و صفحه Hello را نشان می دهد، انگشت خود را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید (یا اگر آیفون شما یکی دارد، روی دکمه Home ضربه بزنید).
  2. روی Set Up Manually ضربه بزنید.
  3. یک شبکه Wi-Fi را برای اتصال به آن انتخاب کنید و مطمئن شوید که همان شبکه ای است که گوشی اندروید شما روی آن است.
  4. برای تنظیم Face ID روی Continue ضربه بزنید یا روی Set Up Later ضربه بزنید تا بعداً تمام شود.
  5. در صفحه Apps & Data، روی Move Data from Android ضربه بزنید.

استفاده از Move to iOS برای انتقال داده های واتس اپ

با نصب اپلیکیشن Move to iOS و آیفون جدید خود در محل صحیح، می توانید انتقال داده های خود را از تلفن اندروید به آیفون جدید خود شروع کنید. برای اینکه این کار انجام شود، مطمئن شوید که گوشی اندرویدی دارای اندروید 5.0 یا بالاتر و آیفون هم دارای iOS 15.5 یا بالاتر است. هر دو دستگاه همچنین باید در کنار یکدیگر و به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اگر همه اینها خوب است، برای شروع آماده هستید. برای ادامه کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Move to iOS را در گوشی اندروید خود باز کنید.
  2. روی دکمه های Continue و Agree ضربه بزنید.
  3. در پنجره پاپ آپی که درخواست مجوز مکان می کند، روی While using the app ضربه بزنید.
  4. روی Continue ضربه بزنید و کد یکبار مصرف نمایش داده شده در آیفون جدید خود را وارد کنید.
  5. هنگامی که از شما خواسته شد به شبکه Wi-Fi موقت متصل شوید.
  6. در صفحه Transfer Data، واتس اپ (به اضافه هر داده دیگری که می خواهید انتقال دهید) را انتخاب کنید و روی دکمه آبی Continue ضربه بزنید.

از اینجا، بقیه دستورالعمل‌های برنامه Move to iOS را برای تکمیل انتقال و انتقال تمام داده‌های خود به آیفون خود دنبال می‌کنید. بسته به میزان انتقال داده ممکن است چند دقیقه طول بکشد، بنابراین اگر این فرآیند کمی طول بکشد تعجب نکنید. هنگامی که همه چیز کامل شد و آیفون شما آماده استفاده شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که واتس اپ را از اپ استور دانلود کرده و با همان شماره تلفن خود وارد شوید. دقیقاً به همین ترتیب، همه مکالمات تلفن اندرویدی شما باید دقیقاً همانطور که بودند در آیفون شما ظاهر شوند.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا