کامپیوتر

لنوو از تینک استیشن P360 اولترا رونمایی کرد

کامپیوترهای دسکتاپی، به ویژه لنوو تینک استیشن ها، اغلب برای ارائه قدرت زیادی به کاربران حرفه ای یا تولیدکنندگان محتوا ساخته می‌شوند. اما یک کامپیوتر قدرتمند معمولا به معنای یک شاسی بزرگ و غیرقابل حمل است، به همین دلیل، لنوو از ورک استیشن دسکتاپی قدرتمند تینک استیشن P360 اولترا را در ابعاد کوچک تر رونمایی کرد.

تینک استیشن P360 اولترا از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core بهره می‌برد و با گرافیک RTX A5000 در بالاترین پیکربندی خود عرضه می‌شود. با این حال، با کمتر از 4 لیتر، اندازه شاسی آن تقریباً نصف کامپیوتر دسکتاپی معمولی شما است. برای خنک نگه داشتن همه چیز، لنوو مادربرد تینک استیشن P360 اولترا را در مرکز شاسی نصب کرده است. این مزیت افزوده ارتقای آسان‌تر را دارد – این سیستم تا 128 گیگابایت حافظه رم DDR5، حداکثر 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی M.2 و دو اسلات توسعه PCIe Gen 4 دارد.

تینک استیشن P360 اولترا همچنین تنها ورک استیشن دسکتاپ صنعت است که مجهز به دو پورت اترنت داخلی و دو تاندربولت 4 برای حداکثر انعطاف پذیری و گسترش ورودی/خروجی است. لنوو می‌گوید که این سیستم می‌تواند تا هشت نمایشگر خارجی را مدیریت کند که برای علاقه‌مندان یا سیستم‌های تعبیه‌شده (کیوسک‌های داخل فروشگاه، ماشین‌آلات بیمارستانی و غیره) عالی است. تینک استیشن P360 اولترا جدید اواخر این ماه در دسترس است و قیمت آن از 1299 دلار شروع می شود.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا