نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت مایکروسافت اج 103 با ویژگی‌های جدید بازی

مایکروسافت اعلام کرده است که طیف وسیعی از ویژگی های جدید متمرکز بر بازی اکنون برای مرورگر اج در دسترس است. این ویژگی‌ها تنها چند هفته پیش اعلام شدند، اما اکنون برای کسانی که از نسخه پایدار اج استفاده می‌کنند، در دسترس و با عرضه نسخه 103 مرورگر اج در این هفته هماهنگ هستند.

یکی از ویژگی های جدید صفحه اصلی بازی جدید است که در اصل یک بخش جدید در صفحه پیش فرض New Tab در مرورگر است. جابه‌جایی به صفحه اصلی بازی به این معنی است که می‌توانید اطلاعات مربوط به بازی‌های اخیراً انجام‌شده، مسابقات در حال انجام و بازی‌هایی را که در آن زمان به‌طور مستقیم پخش می‌شوند، ببینید. همچنین می‌توانید بازی‌های اخیر و آتی، به‌علاوه اخبار کلی بازی و اطلاعات دیگر را ببینید.

اگر از سرویس ابری گیمینگ ایکس باکس به عنوان بخشی از Xbox Game Pass Ultimate استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی جدید Clarity Boost که مختص Microsoft Edge است نیز لذت ببرید. این امر کیفیت بصری بازی‌هایی را که از طریق ابر بازی می‌کنید، به لطف برخی بهبودهای مقیاس‌بندی اعمال شده در زمان واقعی بهبود می‌بخشد. این باید تجربه را کمی به بازی در یک کنسول واقعی نزدیکتر کند. می توانید Clarity Boost را با استفاده از منوی … در گوشه سمت چپ بالای خود بازی (نه پنجره مرورگر) فعال کنید.

در مرحله بعد، یک قابلیت جدید در حالت بهره وری وجود دارد. این ویژگی از قبل وجود دارد و به شما امکان می‌دهد اج را طوری تنظیم کنید که در صورت امکان از منابع کمتری استفاده کند. اکنون، گزینه ای برای کاهش مصرف منابع در هنگام بازی رایانه وجود دارد، بنابراین تأثیر آن بر عملکرد حداقل است و می توانید بدون نیاز به خروج کامل از مرورگر از بازی های خود لذت ببرید.

در نهایت، برای گیمرهای معمولی تر، یک منوی بازی جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت به مجموعه بازی های رایانه مایکروسافت مانند Solitaire Minesweeper و غیره دسترسی پیدا کنید. این منو در واقع قبلاً از طریق نوار کناری اج در دسترس بود، اما اکنون می‌توانید مستقیماً از طریق منوی اج به آن دسترسی داشته باشید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا