سخت افزار

ریزر از کیبوردهای Ornata V3 و Ornata V3X رونمایی کرد

امروز ریزر از Ornata V3، کیبوردهای گیمینگ سطح پایین جدیدش با سوئیچ‌های غشایی Razer Mecha رونمایی کرد. Ornata V3 با طراحی جدید، کوچکتر و طراحی باریک کلاهک، نیازهای گیمرهای مدرنی را که به دنبال صفحه کلید بازی با اندازه کامل با ویژگی های ارزش افزوده و قیمتی قابل دسترس هستند، برآورده می کند.

Ornata V3 با طراحی جمع‌وجورتر و مدرن‌تر، به سوئیچ‌های غشایی Razer Mecha مجهز شده که بهترین فناوری سوئیچ مکانیکی و غشایی را با هم ترکیب می‌کند. سوئیچ ها یک لمس نرم و بالشتک برای راحتی بازی، همراه با لمس واضح برای رضایت بخش ترین کلیک ها فراهم می کنند. برای حداکثر دوام، کلاهک های ABS Ornata V3 دارای پوشش UV هستند تا مقاومت در برابر محو شدن و خراش را بهبود بخشد.

صفحه‌کلید گیمینگ شامل نورپردازی Razer Chroma RGB با 10 ناحیه روشنایی، کلیدهای رسانه اختصاصی با نور پس‌زمینه و مچ‌ دست لمسی نرم مغناطیسی ارگونومیک برای ساعت‌های طولانی بازی که اغلب در این محدوده قیمت یافت نمی‌شود، گرد هم آمده است. امروز نیز Ornata V3 X معرفی شد، که همان فرم فاکتور جمع و جور و در عین حال کامل و کم مشخصات را با درپوش‌های ABS مقاوم، پوشش UV و طراحی مقاوم در برابر ریزش ارائه می‌دهد. Ornata V3 X دارای سوئیچ‌های غشایی بی‌صدا، Razer Chroma RGB با نورپردازی 1 ناحیه‌ای، و مچ‌ دست قابل جدا شدن برای راحتی بازی است. Ornata V3 و V3 X اکنون به ترتیب با قیمت 69.99 دلار و 39.99 دلار در دسترس هستند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا