ایسوس بالاخره بروزرسانی پایدار و نهایی اندروید 12 را برای راگ فون 3 از سال 2020 منتشر کرد. طبق برنامه این شرکت، این قرار بود در نیمه اول سال منتشر شود، و بنابراین، حتی تا چند روز دیگر به وعده خود عمل کرده است. مطمئناً ایسوس زمان شیرین خود را با این یکی سپری کرد – اندروید 13 عملاً نزدیک است، اما دارندگان ROG Phone 3 تنها اکنون می توانند طعم اندروید 12 سال گذشته را بچشند.

به هر حال، بیلد جدید دارای برچسب 31.0210.0210.230 است و پس از یک دوره آزمایش بتا تقریباً دو ماهه بدست کاربران می‌آید، بنابراین امیدواریم هیچ باگ آشکاری وجود نداشته باشد. این بروزرسانی با همه چیزهایی که گوگل در نسخه اندروید 12 بسته‌بندی کرده، و همچنین سطح وصله امنیتی ژوئن 2022 ارائه می‌شود.

علاوه بر این، شما همچنین یک طراحی کنسول به روز شده در Armory Crate، اپلیکیشن های داخلی اصلاح شده ایسوس، یک پنل تنظیمات سریع جدید و سینی اعلانات، یک پنل ولوم بازطراحی شده و یک طراحی صفحه ویجت جدید در لانچر دریافت می کنید. Asus Safeguard با عملکرد داخلی Android 12 Emergency SOS جایگزین شده، گزینه طرح بندی تنظیمات سریع از تنظیمات Display حذف شده، و پشتیبانی از تماس SIP از برنامه Phone حذف شده است.

طبق معمول با چنین بروزرسانی‌هایی، احتمالا انتشار به صورت مرحله‌ای باشد، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا تمام واحدهای راگ فون 3 موجود در بازار، دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *