موبایل و تبلت

گوشی ارزان قیمت نوکیا جی 11 پلاس معرفی شد

چند ماه پیش، HMD Global گوشی هوشمند اندرویدی ارزان قیمت خود را با نام نوکیا G11 وارد بازار کرده بود و این شرکت موفق به فروش میلیون‌ها دستگاه از این دستگاه شد. اکنون، این شرکت جانشین آن را معرفی کرده است – نوکیا جی 11 پلاس. اگرچه این نام پسوند “پلاس” دارد، اما با نگاهی به مشخصات گوشی، در مقایسه با مدل اصلی واقعاً یک ارتقاء نیست.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی اچ دی پلاس است که وضوح صفحه نمایش 720 در 1600 پیکسل را ارائه می دهد. در حال حاضر، این شرکت فاش نکرده که کدام پردازنده انرژی دستگاه را تامین می کند، اما احتمالاً یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc T606 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. این دستگاه همپنین با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده که با اسلات کارت microSD از افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین، بخش پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. نوکیا جی 11 پلاس از سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه استفاده می کند و این شرکت تایید کرده که این دستگاه به مدت دو سال ارتقاء سیستم عامل و به مدت سه سال به روز رسانی های امنیتی دریافت خواهد کرد.

انرژی آن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در حال حاضر، این شرکت جزئیات قیمت را فاش نکرده است، اما ما انتظار داریم که قیمت آن در حدود 150 دلار باشد و به زودی برای خرید در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا