در نمایشگاه CES 2022، سامسونگ پلتفرم Gaming Hub خود را معرفی و جهان را با استراتژی بازی جدید خود در آینده برای تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند خود آشنا کرد. امروز، پلتفرم سامسونگ فعال شده و در تلویزیون های هوشمند آن برای سال 2022 و سری مانیتورهای هوشمند آن عرضه می شود.

سامسونگ گیمینگ هاب محتوای استریم بازی را بدون نیاز به افزودنی های سخت افزاری اضافه می کند. این شرکت با برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت بازی مانند ایکس باکس، انویدیا، گوگل و غیره همکاری کرده است. این بدان معناست که کاربران با لمس یک دکمه به صدها بازی دسترسی خواهند داشت. همانطور که قبلا ذکر شد، برای استفاده از Gaming Hub، باید یکی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ یا سری مانیتورهای هوشمند آن را داشته باشید. این شرکت بیان می کند:

بازیکنان می‌توانند بدون توجه به پلتفرم، به راحتی بازی‌ها را از وسیع‌ترین گزینش موجود جستجو و کشف کنند.

علیرغم اینکه از هیچ سخت افزار اضافی پشتیبانی نمی کند، سامسونگ گیمینگ هاب به لطف سیستم عامل تایزن و بهینه سازی های آن به طور کامل شکل گرفته و ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزار «پیشرفت‌های حرکتی پیشرفته و فناوری کاهش تأخیر» را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، مدل‌های جدید تلویزیون همچنین «رمزگشایی سریع‌تر و فناوری کنترل بافر بهینه‌شده را معرفی می‌کنند» که تاخیر ورودی مدل قبلی را به طور متوسط 30 درصد کاهش می‌دهد. سامسونگ همچنین از فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای ارائه بهترین تجربه ممکن در مورد محتوای 4K و 8K استفاده می کند.

این سرویس علاوه بر دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات بازی، از لوازم جانبی مانند کنترلرهای بلوتوث و هدست های بی سیم نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه‌ها به‌طور یکپارچه به هر سرویس پشتیبانی‌شده در Gaming Hub متصل می‌شوند، بدون اینکه نیازی به جفت شدن جداگانه به سرویس داشته باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *