مایکروسافت دو ویژگی قدرتمند جدید پاورپوینت را برای کاربران ویندوز و آیپد معرفی کرده است. این شرکت در پست وبلاگ Office Insider خود دو قابلیت جدید از جمله Cameo in Recording Studio و توانایی تنظیم فاصله خطوط در اسلایدهای پاورپوینت در آیپد را برجسته کرد.

Recording Studio پاورپوینت به شما امکان می دهد تا ویدیوهای پرزنتیشن خود را به لطف تجربه ضبط پیشرفته آن، ایجاد و به اشتراک بگذارید.  اما اکنون، با در دسترس بودن Cameo در Recording Studio، می‌توانید از فید دوربین نیز استفاده کنید تا “ضبط ویدیوی Recording Studio خود را حتی شخصی‌تر کنید و یک تجربه داستان‌گویی همهجانبه ایجاد کنید”. شما همچنین می‌توانید ظاهر فید دوربین خود را سفارشی کنید: این گزینه به شما امکان می‌دهد “استایل ها، شکل‌ها و اندازه‌های دوربین مورد علاقه خود را در قسمت ظاهری خود اعمال کنید و مکان روی اسلاید را برای فید دوربین خود انتخاب کنید”.

روش کل کار بسیار ساده است. پرزنتیشن پاورپوینتی را که می‌خواهید ضبط و به اشتراک بگذارید باز کنید، سپس در تب Record گزینه Cameo را انتخاب کنید تا فیدهای دوربین خود را به اسلایدها اضافه کنید. Cameo در Recording Studio پاورپوینت برای Office Insiders در حال اجرای نسخه بتا کانال 2207 (Build 15425.20000) یا جدیدتر است.

در پست دیگری، مایکروسافت اشاره کرد که فاصله بین خطوط (Line Spacing) یکی از ویژگی های پر درخواست کاربران آیپد است. و این شرکت سرانجام آن را به کاربران پاورپوینت در آیپد معرفی کرده و به آنها اجازه می دهد “فاصله خطوط قبل و بعد از پاراگراف ها، در بلوک های متن و موارد دیگر را سفارشی کنند.” کاربران باید متن را انتخاب کنند و روی دکمه فاصله بین خطوط در تب Home ضربه بزنند و سپس تنظیمات فاصله دلخواه خود را انتخاب کنند. دکمه جدید Line Spacing برای Insiders که نسخه 2.59 (Build 22030101) یا جدیدتر را اجرا می کنند در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *