گوناگون

پهپاد جدید DJI Mini 3 Pro با دوربین چرخان معرفی شد

پس از چندین بار درز و شایعات، DJI رسماً پهپاد کاملا جدید DJI Mini 3 Pro را معرفی کرد. کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد این شرکت تا به حال بروزرسانی‌های بزرگی را دریافت کرده است، از جمله دوربین چرخشی که برای تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی مناسب است.

Mini 3 Pro جدید DJI بدون شک سزاوار نام “Pro” نیز هست، با توجه به همه چیزهایی که این شرکت توانسته در پوسته کوچکش قرار دهد. خریداران بالقوه متوجه خواهند شد که این پهپاد کوچک دارای یک سنسور تصویر با قابلیت جدید و دیافراگم بزرگتر، ضبط بهبود 4K، عمر باتری بیشتر و چندین گزینه کنترلر جدید است. با این حال، این نیز بسیار گرانتر از برادران بزرگتر خود است.

برای دقیق تر، Mini 3 Pro هنوز 249 گرم است، به این معنی که صاحبان مجبور نیستند آن را در FAA ثبت کنند. با این حال، DJI همچنان طراحی را بهبود بخشیده، زمان پرواز 34 دقیقه ای را ارائه داده، ویدیو را به 4K60 افزایش داده و عکس های خیره کننده 48 مگاپیکسلی می گیرد. همچنین دارای زوم دیجیتال تا 4 برابر است، اما رزولوشن آن از 4K به HD کاهش می یابد.

علاوه بر این، سنسور 1/1.3 اینچی ارتقا یافته دارای دیافراگم f/1.7 است، به این معنی که می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای عالی در نور کم را با پهپاد بگیرید. و همانطور که قبلاً گفتیم، یک ویژگی بسیار درخواستی از Mavic Pro اصلی دارد، و آن ویدیویی به سبک پرتره است. می‌توانید فیلم‌ها یا عکس‌های سینمایی با صفحه عریض زیبا بگیرید، سپس روی یک دکمه ضربه بزنید و دوربین به حالت پرتره می‌چرخد. بدیهی است که این مورد برای کاربران تیک تاک و اینستاگرام ریلز که به دنبال دریافت محتوا هستند، محبوب خواهد بود.

بر خلاف سایر پهپادهای DJI در این اندازه، اکنون از جلوگیری از موانع عالی و سایر ویژگی‌هایی که قبلاً برای پهپادهای بزرگ‌تر، سنگین‌تر و گران‌تر در نظر گرفته شده بود، خواهید داشت. Mini 3 Pro از HDR بومی پشتیبانی می کند و دارای سیستم تشخیص و اجتناب از موانع سه جهته است. ناگفته نماند APAS 4.0 ارتقا یافته (سیستم خلبان خودکار)، انتقال ویدیوی زنده تا 12 کیلومتر، و سایر ویژگی های “Pro” مانند FocusTrack، Timelapse، MasterShots، و فناوری انتقال سریع سریع QuickTransfer را در اختیار قرار می دهد.

DJI یک باتری هوشمند پروازی اضافی را ارائه می دهد که می توانید خریداری کنید، که امکان پرواز تا 47 دقیقه را فراهم می کند اما وزن آن بیش از 249 گرم است. و در نهایت، DJI همچنین یک کنترل از راه دور جدید را معرفی کرد که دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ 5.5 اینچی است. به این ترتیب، کاربران می توانند بدون وصل کردن گوشی هوشمند، پهپاد را به پرواز در آورند. با این حال، درست مانند خود پهپاد، RC جدید گران است. Mini 3 Pro حدود 669 دلار بدون کنترل از راه دور و 759 دلار یا بیشتر در بسته‌ای با ریموت معمولی کار می‌کند. سپس، اگر کنترلر صفحه لمسی جدید و فانتزی را می‌خواهید، بسته به بسته‌ای که می‌خرید، به قیمت 910 دلار نگاه خواهید کرد.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا