سخت افزار

هواوی روتر جدید Mobile WiFi 3 Pro را معرفی کرد

هواوی امروز علاوه بر معرفی سری نوا 10، از یک روتر موبایل جدید به نام Mobile WiFi 3 Pro رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، با قابلیت حمل و استفاده در حین حرکت ساخته شده، پس بیایید نگاهی به آن بیندازیم.

غول فناوری چینی این محصول جدید را با طراحی شیک و نازک وارد بازار داخلی خود کرده و بدنه ای مستطیل شکل با گوشه ها و لبه های گرد دارد. در حالی که بدنه عمدتاً همان ساختار و رنگ آبی بین ستاره ای را دارد، یک نوار در جلو دارای چراغ های LED لازم برای نشان دادن سطح باتری و قدرت سیگنال است. در قسمت جلویی نیز نشان تجاری این شرکت وجود دارد.

وزن دستگاه نیز تنها 113 گرم است که آن را به همراهی کامل در سفر تبدیل می کند. طبق یادداشت های رسمی، روتر Mobile WiFi 3 Pro جدید می تواند به حداکثر سرعت دانلود 300 مگابیت در ثانیه برسد. در زیر کاپوت نیز یک بسته باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده که می تواند به کارکرد دستگاه تا 12 ساعت کمک کند. به عبارت دیگر، اینترنت پرسرعت را برای نیم روز ارائه می دهد، که برای کسانی که در حال حرکت به اینترنت پایدار و سریع نیاز دارند، باید عالی باشد.

این روتر می تواند با حداکثر 32 دستگاه متصل شود و از طراحی آنتن WiFi 2×2 برای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز باند دوگانه با سرعت بالا استفاده می کند. مانند سایر دانگل‌های وای‌فای مبتنی بر سیم‌کارت یا روترهای قابل حمل، WiFi 3 Pro برای عملکرد به یک سیم کارت نیاز دارد و از هر سه اپراتور اصلی مخابراتی در چین نیز پشتیبانی می‌کند. گجت جدید دارای برچسب قیمت 499 یوان (تقریباً 75 دلار) است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا