مایکروسافت تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را برای بینگ مپس برای هر کسی که سعی در استفاده از این سرویس برای برنامه ریزی سفر دارد، ارائه کرده است. ویژگی جدید Bing Maps شامل محاسبه فاصله، قیمت یاب بنزین و پارکینگ یاب است.

محاسبه فاصله جدیدترین گزینه در نقشه است، و در واقع تا حدودی تعجب آور است که قبلاً در دسترس نبود. هنگامی که دو یا چند مکان را در Bing Maps وارد می‌کنید، این سرویس اکنون می‌تواند به شما بگوید که این سفر چقدر طول خواهد کشید (از جمله محاسبات برای مسیرهای مختلف، در صورت در دسترس بودن). می‌توانید فاصله بین دو نقطه را بررسی کنید یا در طول سفر نقاط بین‌المللی بیشتری اضافه کنید تا تغییر محاسبه فاصله را در زمان واقعی مشاهده کنید. این احتمالاً یکی از دلایلی است که در وهله اول از یک سرویس نقشه برداری مانند این استفاده می کنید، بنابراین مطمئناً یک افزوده خوشایند است.

یکی دیگر از ویژگی های جدید مپس قیمت بنزین است که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به قیمت بنزین را در یک منطقه خاص مشاهده کنید. می‌توانید «گاز در سیاتل» را جستجو کنید – یا اگر قصد دارید در طول سفر در جای دیگری توقف کنید – و قیمت بنزین را در شعاع 5 مایلی به شما نشان می‌دهد. این باید یافتن بهترین قیمت ها را آسان تر کند تا بتوانید در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید. همچنین اگر جایی است که قبلاً نرفته‌اید و راهتان را نمی‌دانید، می‌تواند به شما کمک کند توری برای دریافت جایگاه بنزین پیدا کنید.

در نهایت، برنامه پارک یاب وجود دارد که نسبتاً ساده است. شما به سادگی می‌توانید پارکینگ را در یک مکان مشخص جستجو کنید، و بینگ مپس همه پارکینگ‌های موجود در مجاورت را، هم روی نقشه و هم به‌عنوان فهرستی در کنار، نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید به سرعت یکی را برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد آن انتخاب کنید. این می تواند شامل یک شماره تلفن آدرس یا نوع فضای پارکینگ آن مانند پارکینگ در فضای باز/سرپوشیده باشد.

مایکروسافت نگفت که این ویژگی‌ها کجا در دسترس هستند، اما می‌توان فرض کرد که در همه جا کار نمی‌کنند، به‌ویژه در مورد پارکینگ و قیمت بنزین. این شرکت همچنین اخیراً ویژگی‌های دیگری را برای خود بینگ ارائه کرده تا با کمک به شما در یافتن مکان‌هایی برای بازدید و اقامت، برنامه‌ریزی سفرها را آسان‌تر کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *