یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های ویندوز 11، ساب سیستم بوده برای اندروید ساخته شده است. این به کاربران ویندوز 11 اجازه می دهد اپلیکیشن های اندروید را به صورت بومی یا از طریق شبیه سازی X86 بسته به سخت افزار دستگاه اجرا کنند.

امروز، مایکروسافت یک بروزرسانی برای همه کانال‌های ویندوز اینسایدر (فقط ایالات متحده) منتشر کرده که قابلیت استفاده کلی ساب سیستم را برای اندروید بهبود می‌بخشد و برخی ویژگی‌های جدید را برای توسعه‌دهندگان و کاربران به طور یکسان اضافه می‌کند. کنترل دقیق‌تر گزینه‌های شبکه ساب سیستم اکنون در برنامه Windows Subsystem for Android Settings ارائه می‌شود و شبکه‌های پیشرفته را به حساب می‌آورد. به‌علاوه، ساب سیستم و دستگاه ویندوز اکنون آدرس IP یکسانی خواهند داشت – قبلاً هر دو آدرس‌های متفاوتی داشتند.

بروزرسانی‌های دیگر شامل به‌روزرسانی هسته‌های سیستم، برنامه‌های بهبودیافته و پایداری عملکرد، و همچنین ویژگی‌های خاص باتری در اندروید است که به بهبود مصرف انرژی کمک می‌کند. چند ویژگی امنیتی قابل توجه وجود دارد مانند اپلیکیشن های اندرویدی که دارای علامت امن هستند دیگر نمی‌توانند اسکرین‌شات شوند، و پاپ‌آپ‌های دیباگ ADB برای امنیت به ویندوز هدایت می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *