کنسول و بازی

تماشا کنید: یوبی سافت از بازی The Division Resurgence رونمایی کرد

سبک شوتر RPG محبوب Massive Entertainment، بزودی به یک پلتفرم جدید جهش می کند: موبایل. یوبی سافت از بازی The Division Resurgence رونمایی کرده که به عنوان یک بازی رایگان برای اندروید و iOS ارائه می شود.

مانند سری اصلی، بازیکنان به عنوان یک عامل از بخش Strategic Homeland بازگشته اند، اما این بار، نقش آنها در اولین موج ارسالی به شهر نیویورک پس از شیوع ویروس خواهد بود. به گفته یوبی سافت، این یک تجربه AAA خواهد بود که دارای خط داستانی تازه ای است که با طرح کلی سری اصلی کاملاً هماهنگ است.

در حالی که جزئیات بیشتر در مورد این بازی بعداً منتشر خواهد شد، امروز مشخص شد که در حین انجام فعالیت‌های مختلف PvE، یک جهان باز کامل برای کشف هر دو نفر و به صورت کوآپ وجود خواهد داشت. تخصص‌های مهارت شخصیت‌های سری، غارت، کاردستی و سایر سیستم‌های گیم‌پلی نیز در حال بازگشت هستند. این بازی رایگان بوده، ممکن است جایی باشد که سیستم‌های اصلی کسب درآمد وارد عمل شوند.

یوبی‌سافت در رابطه با پلتفرم‌های هدفمند می‌گوید: «هدف ما از آوردن دنیای Division به موبایل، این است که افراد بیشتری در سراسر جهان از این تجربه جهان باز در هر زمان و هر کجا که بخواهند لذت ببرند. ما بسیار خوش شانس هستیم که بازار موبایل به حدی رسیده است که بتوانیم چنین بازی جاه طلبانه ای را توسعه دهیم. یوبی‌سافت هنوز پنجره‌ای برای انتشار The Division Resurgence ارائه نکرده، اما قرار است سیزن آلفای بسته به زودی در اندروید و iOS آغاز شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا