دلایل زیادی برای بازی سودوکو به طور منظم وجود دارد، اما آنها چه هستند؟ این بازی محبوب اعداد می تواند تمرکز شما را تقویت کند، حافظه شما را بهبود بخشد و اضطراب را کاهش دهد و این فقط چند مورد است! شما می توانید این بازی بدون عارضه و در عین حال سرگرم کننده را به صورت آنلاین بازی کنید. در این مقاله به 10 سایتی که دوستداران سودوکو باید از آنها بازدید کنند، را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. Sudoku.com

Sudoku.com که به صورت آنلاین و به عنوان یک اپلیکیشن اندروید و iOS در دسترس بوده، یک وب سایت عالی برای طرفداران سودوکو است. این وب سایت دارای رویدادهایی برای شرکت در آن، جوایز برای برنده شدن، و نکات و قوانین مفید در مورد بازی است. خود را به چالش بکشید و یکی از چالش‌های روزانه موجود را بازی کنید – به سادگی یک تاریخ را در تقویم انتخاب کنید. برای یک چالش حتی بیشتر، دست خود را در Killer Sudoku امتحان کنید. Killer Sudoku یک چرخش سخت در سودوکو معمولی است و محاسبات بسیار بیشتری دارد.

2. Web Sudoku

مانند Sudoku.com، وب سودوکو نیز به عنوان یک اپلیکیشن قابل دانلود و استفاده آسان در دسترس است. این وب سایت هم برای مبتدیان و هم برای حل کنندگان ماهر سودوکو مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین چهار سطح دشواری آسان، متوسط، سخت و بد یکی را انتخاب کنید. اگر گیر کردید یا گیج شدید، روی “How am I doing” کلیک کنید. در انتهای پازل، و هر اشتباهی که مرتکب شده اید با رنگ قرمز نشان داده می شود.

3. Sudoku.game

با تمرین روزانه، بهبود مهارت های خود و تبدیل شدن به یک استاد سودوکو آسان است. Sudoku.game وب سایتی است که به شما کمک می کند مغز خود را با استفاده از بازی های بی پایان سودوکو با سطوح سختی آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت آموزش دهید. به غیر از سودوکو، عاشقان پازل مطمئناً از این وب سایت لذت خواهند برد زیرا بازی های سرگرم کننده دیگری نیز برای بازی وجود دارد. بنابراین وقتی استراحت می‌کنید، به بازی Solitaire، Spider یا Mahjong بروید.

4. Lovatts Crosswords & Puzzles

هر روز، یک بازی سودوکو آنلاین رایگان در وب سایت Lovatts Crosswords & Puzzles وجود دارد. برای مبتدیان، سودوکو گاهی اوقات می تواند ترسناک باشد. خوشبختانه، وب سایت به وضوح نحوه حل بازی را با دستورالعمل های اولیه توضیح می دهد. اگر از طرفداران اصلی سودوکو هستید، حتی می توانید در مجله Handy Sudoku مشترک شوید. Lovatts Crosswords & Puzzles یک بهشت پازل برای بزرگسالان و کودکان است! به دیگر پازل های روزانه آنها، از جمله بهترین جدول کلمات متقاطع آنلاین، جستجوی کلمات، کرکرهای کد، و آزمون های بی اهمیت نگاهی بیندازید.

5. Sudoku Online

برای به چالش کشیدن خود در وب سایت سودوکو آنلاین آماده شوید. سطوح موجود از آسان، متوسط و سخت تا بد و غیرممکن متغیر است! هر چه سطح دشوارتر باشد، اعداد کمتری در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تازه کار هستید نگران نباشید. این وب سایت دارای یک دکمه راهنمایی مفید و نکات و ترفندهای مختلف سودوکو و همچنین راهبردهای حل پازل است. وقتی در حال بازی هستید. مراقب اعدادی باشید که با رنگ قرمز و زرد مشخص شده اند. قرمز به این معنی است که عدد نادرست است، در حالی که زرد به این معنی است که شما آن را درست دریافت کرده اید.

6. Live Sudoku

Live Sudoku وب سایت نهایی برای حل کنندگان سودوکو است، خواه مبتدی یا حرفه ای باشید. مهارت خود را نشان دهید و در چند مرحله ساده با شخص دیگری در یک نبرد زنده یک به یک رقابت کنید. یک حساب کاربری رایگان برای بازی سودوکو آنلاین با افراد دیگر از سراسر جهان ایجاد کنید. هنگامی که یک حساب کاربری دارید، می‌توانید برای رقیب بودن وارد شوید و به راحتی بهترین بازی‌ها، بدترین بازی‌ها و سایر آمارهای خود را ردیابی کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید چالش‌های روزانه را مشاهده کنید و آخرین بازی‌هایی را که بازیکنان دیگر انجام داده‌اند امتحان کنید.

7. FunBrain

FunBrain سودوکو واقعا سرگرم کننده است. با این حال، سطوح کمی متفاوت تر از برخی از وب سایت های دیگر است. سطوح با بسیار آسان شروع می شوند، که برای تازه کارها عالی است، و با سطح Sudoku Whiz پایان می یابند، که برای کسانی که بازیکنان متخصص هستند ایده آل است. برای پیگیری حرکات احتمالی می توانید از برچسب های اعداد در بالای صفحه سودوکو استفاده کنید. آیا شما گیر کرده اید؟ استرس نداشته باشید؛ فقط روی دکمه hint کلیک کنید و شخصیت ناز مغز روی صفحه به شما پیشنهاد می دهد. در نهایت، برای بررسی اینکه چگونه بازی شما تا اینجا پیش رفته است، روی نماد بررسی کلیک کنید.

8. Sudoku Table

Sudoku Table یک وب سایت آنلاین سودوکو است که در آن می توانید در سطوح آسان، عادی، سخت یا غیرممکن بازی کنید. برای بازیکنان تازه کار سودوکو، بهتر است از حالت آسان شروع کنند. در غیر این صورت، شما فقط در نهایت ناامید خواهید شد. اما با تمرین منظم، می توانید به سطوح سخت تری پیشرفت کنید. وب سایت Sudoku Table همچنین دارای بازی های مختلفی مانند فال ماهجونگ، نبرد رنگ ها و مجموعه ای از پازل های زیبای اره منبت کاری اره مویی آنلاین است. اگر می‌خواهید سودوکو را روی گوشی هوشمند خود بازی کنید، حتی می‌توانید اپلیکیشن رایگان Sudoku Table را نصب کنید.

9. New York Times

New York Times سال هاست که بازی های پازل، منطق و کلمات را برای دوستداران بازی فراهم کرده است. می توانید از موارد دلخواه خود در وب سایت آن لذت ببرید، از جمله سودوکو! انجام یک بازی سریع سودوکو، انتخاب سطح خود و انجام آن فوق العاده بدون درد است. اگر زمانی به کمک نیاز داشتید، روی “Help” کلیک کنید و بازی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید یک اشاره دریافت کنید، یک سلول را بررسی کنید، پازل را آشکار کنید، تنظیم مجدد کنید، و غیره. برای تجربه هزاران بازی جدید و اصلی روزانه، با هزینه ماهانه یا سالانه کمی در New York Times Games مشترک شوید.

10. Sudoku-online

آیا می خواهید یک بازی صلح آمیز سودوکو را بدون هیچ گونه اضافی غیر ضروری انجام دهید؟ اگر چنین است، Sudoku-online وب سایت مناسبی برای شماست. Sudoku-online بازی‌های سودوکو رایگان را در چهار سطح مختلف دشواری آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت ارائه می‌کند. در زیر تخته پازل قوانین نوشته شده است که به صورت مستقیم و دقیق هستند. علاوه بر این، گیم پلی شامل موارد ضروری است، مانند تایمر، دکمه لغو، دکمه راه اندازی مجدد، و گزینه ای برای چاپ بازی سودوکو شما.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *