موبایل و تبلت

ال جی V50 ThinQ آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

بخش موبایل ال‌جی ممکن است پایان یافته باشد، اما هنوز ال جی به پشتیبانی از دستگاه های قدیمی خود تا مدت زمان مشخص پاینبند است. پس از Velvet و V60 ThinQ، امروز V50 ThinQ 5G دریافت بروزرسانی اندروید 12 را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی قرار بود تا پایان ژوئن اتفاق بیفتد، اما ظاهراً با کمی تاخیر مواجه شد.

مطمئناً، اندروید 13 ممکن است در این مرحله نزدیک باشد، اما هنوز هم قابل ستایش است که شرکتی را ببینیم که بازی موبایل را کنار گذاشته ولی مشتریان خود را از روزهای گذشته فراموش نکرده است. V50 ThinQ 5G در آوریل 2019 منتشر شد و بروزرسانی اندروید 12 در حال حاضر برای مدل‌های ورایزن در آمریکا منتشر می‌شود. احتمالاً دیگر نسخه‌های آمریکا این گوشی در ردیف بعدی برای دریافت آپدیت هستند.

تغییرات ثبت شده بسیار پراکنده است، اما باید انتظار داشته باشید که همه ویژگی های جدید خوبی را که گوگل در سال گذشته در اندروید 12 بسته بندی کرده بود، از جمله نشانگرهای حریم خصوصی برای میکروفون و دوربین، کنترل های اشتراک گذاری موقعیت مکانی و موارد دیگر دریافت کنید. با این حال، انتظار هیچ تغییری در رابط کاربری نداشته باشید – ظاهراً یکپارچه‌سازی آن‌ها کار بسیار زیادی بوده است، بنابراین نرم‌افزار مانند قبل از به‌روزرسانی به نظر می‌رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا