اینستاگرام فضایی سرشار از انواع پست و استوری هایی است که هر یک توسط پیج مختلفی به اشتراک گذاشته شده است. اگر اهل گشت و گذار در بخش اکسپلور اینستاگرام باشید شاید برخی از محتواها برایتان جذابیت داشته باشد و به همین خاطر دوست داشته باشید آنها را در صفحه خودتان منتشر کنید.

متاسفانه اینستاگرام ما را از برخی امکانات محروم کرده است و در این مورد نیز ما نمی توانیم به صورت مستقیم پستی را از پیج دیگران در صفحه خود قرار دهیم. برای این کار نیاز به برخی برنامه های خاص می باشد که ما در اینجا سعی داریم به طور جامع به  نحوه گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام خود بپردازیم.

برای اینکه بتوانید پست اینستاگرام دیگران را منتشر کنید شما در ابتدا به یک اکانت اینستاگرام نیاز دارید که میتوانید آن را با خرید پیج اینستاگرام تهیه کنید.

اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام

همانطور که به آن اشاره شد، اینستاگرام به حقوق کپی رایت پایبند است و به همین خاطر اجازه استفاده از محتواهای دیگران را به ما نمی دهد. اگر قوانین اینستاگرام را مطالعه کرده باشید، در بخشی ذکر شده است که کاربران فقط زمانی مجاز به اشتراک‌گذاری محتواهای دیگران در صفحه خود هستند که اجازه آن را از صاحبان اصلی کسب کنند.

در برخی موارد ممکن است کلیپی را از یک پیج معتبر دریافت کنید و قصد اشتراک گذاری آن را داشته باشید. در این صورت اینستاگرام این اجازه را به شما نخواهد داد و هشداری تحت نقض قوانین کپی رایت برایتان ارسال خواهد کرد. نحوه گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام خود از طریق برخی از برنامه ها انجام گرفته که در زیر به آن اشاره خواهد شد.

مشهورترین اپلیکیشنی که برای ریپست کردن وجود دارد، برنامه repost می باشد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس طراحی شده است و شما به راحتی می توانید اقدام به نصب آن نمایید.

اگر از گوشی اندرویدی بهره می برید با ورود به گوگل پلی و جستجوی برنامه قادر به دانلود آن هستید و اگر سیستم عامل گوشی ios هست بهتر است repost را در فروشگاه اپل استور جستجو کنید.

لازم به ذکر است اگر این برنامه را در فروشگاه نیافتید، می توانید از برنامه‌های سازگار و مشابه در این زمینه استفاده کنید. به این منظور عبارت instagram repost را جستجو کنید و بعد از دانلود مراحل زیرا را طی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اینستاگرام میتوانید آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام رامشاهده کنید.

نحوه گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام خود با برنامه repost:

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید و پست مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. پس از یافتن پست مورد نظر باید لینک آن را کپی کنید. اگر تجربه کافی برای کپی کردن لینک پست را ندارید بر روی سه نقطه ای که در بالای هر پست قرار گرفته بزنید و کپی کردن پیوند را لمس کنید تا لینک پست، کپی شود.
  3. در مرحله سوم برنامه repost را باز کنید. پس از باز کردن برنامه خواهید دید که لینک کپی شده به طور خودکار در بخش مربوطه قرار می گیرد.
  4. در اینجا بر روی آیکون فلش مانند زده تا بتوانید پروسه اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام را انجام دهید.
  5. پس از این کار و زدن روی عبارت repost باید گزینه Copy to instagram را انتخاب کنید تا وارد مرحله ویرایش شوید.
  6. کپشن و موارد دلخواه خود را به پست اضافه کنید تا در صفحه شما ریپست شود.

برنامه های دیگر برای ریپست کردن

همانطور که اشاره شد برنامه های دیگری برای repost کردن وجود دارد که اغلب برای هر دو سیستم عامل منتشر شده اند. به جز برنامه  repost شما می توانید از برنامه های دیگری همچون Insta reposter و یا repost for instagram regrann بهره ببرید.

برنامه دیگری نیط وجود دارد که با نام DownloadGram در فروشگاه های اندرویدی و ios انتشار پیدا کرده است. برنامه هایی که نام برده ایم تقریبا کارایی یکسان و مشابهی دارند که باید برای ریپست کردن مراحل گفته شده را طی کنید.

اگر دوست دارید در مدت زمانی کوتاهی تعداد دنبال کنندگان اکانت اینستاگرام تان را افزایش دهید بهتر است با خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. شما هم اکنون با نحوه گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام خود آشنا شدید و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

لازم به ذکر است برخی از برنامه های غیر رسمی اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند که بتوانند مراحل ریپورت کردن را به راحتی طی کنند اما بخاطر بحث امنیتی ما نصب آنها را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

نحوه گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام خود با برنامه repost، بهترین راه کار برای شما بوده اما سعی کنید قوانین کپی رایت را نیز در این زمینه رعایت کنید و برای پست کردن محتوای دیگران از فرد اجازه بگیرید و یا او را در بخش کپشن تگ کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *