گجت و پوشیدنینرم افزار و اینترنت

انتشار جزئیاتی تازه از آپدیت One UI Watch 4.5 سامسونگ

سامسونگ تقریباً آماده ارائه بروزرسانی One UI Watch 4.5 به گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک است. این رابط کاربری مبتنی بر سیستم‌عامل Google Wear 3.5 است (این بدان معناست که ساعت‌های قدیمی‌تر گلکسی مبتنی بر تایزن آن را دریافت نمی‌کنند). این نرم‌افزار همچنین روی “سری ساعت‌های آینده گلکسی”، اجرا می‌شود.

نسخه جدید مهارت های ارتباطی ساعت ها را بهبود می بخشد. قبلا امکان نصب Gboard برای تایپ و ورودی صوتی وجود داشت، حالا سامسونگ کیبورد جدیدی را آماده کرده است. از ورودی کشیدن انگشت، تشخیص دست خط و دیکته صدا پشتیبانی می کند. کاربران می‌توانند به‌طور یکپارچه بین روش‌های ورودی جابه‌جا شوند، به‌عنوان مثال، در صورت وجود تماشاچیان، کشیدن صفحه حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، اگر گلکسی واچ شما با گوشی گلکسی دو سیم کارته جفت شده باشد، می توانید انتخاب کنید که هنگام برقراری تماس از ساعت از کدام سیم کارت استفاده شود (گزینه “Ask always” نیز وجود دارد). توجه داشته باشید که این برای تماس از طریق گوشی است و برای ساعت های دارای سیم کارت موجود نیست.

One UI Watch 4.5 همچنین ویژگی های دسترسی پذیری جدید را اضافه می کند. کاربرانی که در تشخیص رنگ های خاص مشکل دارند، می توانند رنگ صفحه نمایش را تنظیم کرده و کنتراست را افزایش دهند. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود شفافیت و جلوه های بلور را کاهش دهند و انیمیشن ها را حذف کنند. اگر یک هدست بلوتوث متصل به ساعت دارید، می‌توانید تعادل صوتی چپ/راست را تنظیم کنید، در صورتی که در شنوایی با یک گوش مشکل دارید.

نرم افزار جدید همچنین به شما امکان می دهد سرعت کارها را کاهش دهید، به عنوان مثال یک گزینه برای تنظیم مدت ضربه و گزینه ای برای نادیده گرفتن لمس های مکرر وجود دارد. علاوه بر این، عملکردهایی که به طور خلاصه بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند (مانند نمایشگرهای ولوم و اعلان) را می توان برای مدت طولانی تری نگه داشت. همه گزینه های دسترسی از طریق یک منوی مناسب در دسترس خواهند بود. دکمه صفحه اصلی را می توان طوری تنظیم کرد که با دو بار ضربه زدن یا یک ضربه و نگه داشتن، پرکاربردترین ویژگی های شما را راه اندازی کند.

سامسونگ همچنین ویژگی های سفارشی سازی را بهبود بخشیده است. لیست جدید Favorites به شما امکان می دهد بهترین صفحه های ساعت را برای دسترسی آسان اضافه کنید و یک ترفند ساده وجود دارد – می توانید یک واچ فیس یکسان را چندین بار اضافه کنید، فقط با یک تم متفاوت و مجموعه ای متفاوت از پیچیدگی ها. به‌روزرسانی One UI Watch 4.5 در سه ماهه جولای تا سپتامبر برای سری گلکسی واچ عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا