نرم افزار و اینترنت

کروم اواس 107 با بهبود Desks در دسترس قرار گرفت

گوگل در چند ماه گذشته، نسخه های مخلتفی از سیستم عامل کروم را ارائه کرده، اما به نظر می‌رسد آخرین نسخه 107 یک معامله بزرگ‌تر از حد معمول است زیرا چند ویژگی جدید را به همراه دارد. به طور دقیق تر، موارد موجود در حال حاضر را گسترش می دهد.

بزرگترین قابلیت افزوده جدید، قابلیت ذخیره Desks است. می‌توانید از صفحه نمای کلی تنها با یک کلیک “Save desk for later” ذخیره کنید، یک نام اختصاص دهید، تاریخ ایجاد را ببینید و یک نگاه سریع به نمادها داشته باشید.

بستن Deskهای باز از منوی نمای کلی اکنون آسان‌تر شده است و در صورتی که Desks را به‌طور تصادفی بسته‌اید و می‌خواهید برگردید، یک اعلان کوتاه «لغو» ظاهر می‌شود. گزارش شده که گوگل در حال آزمایش یک ویژگی ادغام نیز است، بنابراین شما می توانید دسک های باز شده را در یکی ترکیب کنید.

Recent view در برنامه Files یک طراحی جدید به همراه فیلتر “اسناد” دریافت می کند. علاوه بر این، لیست زیر به جای یک لیست قدیمی ساده، بر اساس تاریخ مرتب شده است. در آخر، اکنون یک لیست پاپ آپ با کاراکترهای برجسته به محض نگه داشتن صفحه کلید مجازی یا حتی فیزیکی وجود دارد. اگر کار نکرد، ممکن است مجبور شوید پرچم را در کروم فعال کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا