نرم افزار و اینترنت

سرویس امن 1.1.1.1 کلاودفلیر برای اندروید و آی‌اواس منتشر شد

شرکت کلاودفلیر سرانجام سرویس DNS امن 1.1.1.1 را برای سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر کرد. این شرکت اوایل سال ۲۰۱۸ سرویس DNS 1.1.1.1 را عرضه کرد. این سرویس را همه بدون پرداخت هزینه می‌توانستند استفاده کنند.

DNS عموما توسط ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی (ISP) به منظور تبدیل یک دامنه به یک آدرس IP که روترها و سوییچ ها قادر به خواندن آن هستند مورد استفاده قرار می گیرد و آن را می توان بخشی بسیار حیاتی از اینترنت دانست. با وجود اینکه همین حالا هم بسیاری از کاربران دستگاه های همراه در جهان با تنظیم مودم های خود از DNS امن کلاودفلیر استفاده می کنند، این شرکت روز گذشته با انتشار اپلیکیشنی این قابلیت را به صورت اختصاصی در اختیار کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز قرار داده است.

سرویس DNS سریع Cloudflare به عنوان یک اپلیکیشن موبایل عرضه می‌شود و ترافیک موبایل را به سمت DNS 1.1.1.1 هدایت خواهد کرد. سرعت شما از این طریق بهبود خواهد یافت. همچنین سرویس‌دهنده شما نمی‌تواند تاریخچه گشت و گذار شما را مشاهده کند. خود شرکت Cloudflare هم قول داده که اطلاعات شما را مشاهده نکند و آن‌ها را نفروشد. هر ساله شرکت یک گزارش مالی و حسابرسی عمومی هم برای اطمینان بیشتری دارد.

همچنین به گفته کلاودفلیر استفاده از DNS مورد اشاره باعث افزایش سرعت دسترسی کاربران به اینترنت و کاهش زمان بارگزاری صفحات نیز خواهد شد. به هر حال بهتر است که اپلیکیشن را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا