سخت افزار

دی لینک از سیستم مش EAGLE PRO AI AX3200 معرفی کرد

دی لینک امروز از عرضه سیستم مش کاملا جدید EAGLE PRO AI AX3200 را خبر داد. سیستم‌های مش جدید با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی و ترکیب آن با فناوری Wi-Fi 6 مقاوم در آینده، سرعت‌ سریع‌تر، ظرفیت بیشتر و تراکم شبکه کمتری را برای کسانی که به دنبال افزایش وای‌فای خود هستند، ارائه می‌کنند.

EAGLE PRO AI AX3200 Mesh Systems که برای خانه‌های هوشمند مدرن و متراکم از دستگاه‌ها طراحی شده، سرعت بیسیم دو باند ترکیبی تا 3.2 گیگابیت بر ثانیه را با جدیدترین فناوری Wi-Fi 6، از جمله فناوری‌های 1024 QAM، MU—MIMO و OFDMA ارائه می‌کند. برای خرید که در قالب‌های 2 بسته (M32-2) و 3 بسته (M32-3) موجود است، هر دو با یک بهینه‌ساز داخلی هوش مصنوعی وای فای طراحی شده‌اند که به طور مداوم به بهترین کانال Wi-Fi و بهینه‌ساز ترافیک هوش مصنوعی متصل می‌شود. به طوریکه بحرانی ترین استفاده از اینترنت را در اولویت قرار می دهد. این مورد تضمین می‌کند که استریم، بازی و تماس‌های ویدیویی با کیفیت 4k یکپارچه و بدون وقفه اجرا شوند.

سیستم‌های مش EAGLE PRO AI AX3200 در قالب‌های 2 بسته (M32-2) و 3-pack (M32-3) ارائه می‌شوند که به ترتیب 510 متر مربع و 740 متر مربع را پوشش می‌دهند. برای فعال کردن توسعه انعطاف‌پذیر، گره‌های EAGLE PRO AI AX3200 Mesh Systems برای همکاری در بهینه‌سازی ترافیک شبکه طراحی شده‌اند و با سایر دستگاه‌های مش مبتنی بر هوش مصنوعی D-Link EAGLE PRO برای گسترش پوشش Wi-Fi سازگار هستند. ترکیب این موارد به Wi-Fi اجازه می دهد تا برای پوشش وای فای رایگان منطقه مرده به هر اندازه خانه گسترش یافته و مقیاس پذیر شود.

برای اتصال سریع‌تر و مطمئن‌تر به تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، و سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی، سیستم مش EAGLE PRO AI AX3200 همچنین دارای دو پورت LAN اترنت گیگابیتی و یک درگاه WAN گیگابیتی است. علاوه بر این، این برنامه کاملاً با گوگل اسیستنت و آمازون الکسا سازگار است و به کاربران این امکان را می دهد که از کنترل صوتی برای مدیریت آسان شبکه خود به راحت ترین روش استفاده کنند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا