صوتی و تصویری

اسپیکر هوشمند شیائومی مجهز به IR Control معرفی شد

شیائومی محصول جدیدی را با نام Xiaomi Smart Speaker (IR Control) با قیمت 63 دلار عرضه کرده است. این اسپیکر از دستورات دستیار صوتی پشتیبانی کرده و شباهت هایی با نسل قبلی خود دارد. این اسپیکر هوشمند دارای یک IR blaster (فرستنده مادون قرمز) است که کاربر را قادر می سازد تا دستگاه های خاصی را در خانه از طریق صدا کنترل کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی دارای یک بلندگوی 1.5 اینچی با برد کامل و میکروفون هایی با قابلیت اطمینان از فعال شدن دستورات صوتی در میدان دور است. برای ارائه صدای استریو می توان آن را با بلندگوی دیگری ترکیب کرد. صفحه ساعت دیجیتال LED آن به کاربران کمک می کند تا از زمان خود مطلع باشند.

اسپیکر IR Control دارای عملکرد کروم کست است که به کاربران امکان می دهد محتوا را به سایر دستگاه های سازگار ارسال کنند. این اسپیکر دارای گوگل اسیستنت تعبیه شده است و این امکان را به کاربر می دهد تا سایر دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کند.

چهار دکمه در بالای اسپیکر جدید شیائومی برای کنترل صدا، موسیقی و میکروفون وجود دارد. فرستنده مادون قرمز روی اسپیکر، سایر دستگاه های هوشمند را از طریق برنامه Xiaomi Home یا Mi Home در تلفن هوشمند شما کنترل می کند. بلندگوی IR Control می‌تواند از طریق بلوتوث 5.0 علاوه بر کروم کست داخلی متصل شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا