موبایل و تبلت

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در تاریخ 10 آگوست عرضه خواهند شد

طبق یک تصویر تبلیغاتی که ایوان بلاس به بیرون درز کرده، نشان می دهد که سامسونگ رویداد بزرگ بعدی خود را با نام Unpacked در تاریخ 10 آگوست 2022 برگزار خواهد کرد. این تصویر تاریخ را در کنار تصویری تار از گوشی تاشوی معرفی نشده سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 نشان می‌دهد که اوایل این ماه توسط Blass و 91Mobiles افشا شد.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 4 تاشو یکی از معدود دستگاه هایی باشد که در این رویداد معرفی می شوند. همچنین شایعه شده که یک دستگاه جدید گلکسی فولد به نام گلکسی فولد 4 وجود دارد که رندرهای آن در ماه می به بیرون درز کرد. بین آن و گلکسی فلیپ 4، به نظر نمی رسد که خط تولید تاشو سامسونگ امسال تغییرات اساسی در طراحی داشته باشد.

در کنار گوشی‌های جدید، گزارش‌ها حاکی از آن است که می‌توانیم نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ متشکل از گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را نیز ببینیم. رندرهای این ساعت‌های هوشمند در اوایل این ماه به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد تایید می‌کند که این بار هیچ یک از قاب‌های چرخان فیزیکی ندارند و ویژگی مورد علاقه طرفداران دستگاه‌های گلکسی واچ قبلی را کنار گذاشته است. تاریخ 10 آگوست برای عرضه آتی سامسونگ قبلا توسط Jon Prosser فاش شده بود که نشان می داد این دستگاه ها می توانند در 26 آگوست به فروش برسند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا