گجت و پوشیدنی

اپلیکیشن HTC Vive Flow سواری را به تجربه های متحرک پارک تفریحی VR تبدیل می کند

HTC با شرکتی به نام Holoride همکاری کرده تا به شما اجازه دهد از هدست Vive Flow VR خود برای تبدیل خودروی خود به یک شهربازی استفاده کنید – بدون اینکه شما را خسته کند. ایده این است که وقتی هدست را می‌زنید، داخل یک ترن هوایی یا تجربه دیگری ظاهر می‌شوید، اما این حرکت کاملاً با حرکت ماشین مطابقت دارد.

طبق بیانیه مطبوعاتی، هولراید تا حدی توسط آئودی با هدف ایجاد یک دسته بندی رسانه ای کاملاً جدید برای مسافران با اتصال محتوای واقعیت توسعه یافته (XR) با نقاط داده از خودرو در زمان واقعی پشتیبانی می شود. در همین حال، Vive Flow یک هدست واقعیت مجازی سبک وزن (189 گرم یا 0.42 پوند)، 499 دلاری است که به طور خاص برای سرگرمی و سلامتی ساخته شده است.

هولوراید خاطرنشان می‌کند که فقط پارک‌های تفریحی نیستند که می‌توانید به صورت مجازی از آن‌ها دیدن کنید، بلکه می‌توانید از «جهان‌های مجازی» به همراه محتوای دوبعدی در «صفحه سینمای مجازی و همگام با حرکت» دیدن کنید. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها یا محتوای دیگر را بدون حالت تهوع تماشا کنید، همانطور که معمولاً در یک صفحه معمولی ممکن است.

هولوراید شاید روی هدستی کاربردی تر و سبک تر عمل می کند، اگرچه دقیقاً 499 دلار ارزان نیست، ولی با دو نمایشگر 75 هرتز 1.6K و میدان دید 100 درجه تصاویری مناسب ارائه می دهد. با این حال، یک نقطه ضعف برای این منظور این است که به اندازه هدست های VR کلاسیک تر، سنسورهای حرکتی ندارد، بنابراین برای کمک به ردیابی حرکت خودرو به یک دانگل نصب شده روی آینه نیاز دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا