گجت و پوشیدنی

هواوی واچ 3 پرو جدید با نمایشگر 1.43 امولد معرفی شد

طی دو هفته گذشته، ما از راه اندازی چند محصول جدید هواوی در بازار داخلی خود در چین خبر داده ایم. اکنون این شرکت مدل ساعت هوشمند دیگری را به بازار عرضه کرده است که Huawei Watch 3 Pro New نام دارد.

Watch 3 Pro New جدیدترین محصول پوشیدنی غول فناوری چینی است و با طراحی پریمیوم وارد بازار می شود. این ساعت طراحی ظریفی داشته و با ساختار تیتانیومی قاب همراه شده است. در همین حال، بند در نسخه تیتانیومی یا چرم طبیعی نیز ارائه می شود. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED رنگی دایره ای 1.43 اینچی با وضوح 466 در 466 پیکسل و تراکم 326PPI است.

همانطور که در وب سایت رسمی آمده، این شرکت این مدل را با طراحی برتر ساخته است. اما علیرغم اینکه به دنبال یک ساعت مچی تجاری سنتی تر است، هنوز هم یک ساعت هوشمند مدرن با همه زنگ ها و سوت ها است. این شامل ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مانند سنسور ضربان قلب، سنسور دمای بدن و غیره است. اما به طرز ناامید کننده ای، این برند از سنسور اکسیژن خون SpO2 استفاده نکرد، که اکنون به یکی از ابزارهای بازار ساعت های هوشمند تبدیل شده است.

با این حال، برای محافظت در برابر آب 5ATM مقاومت دارد. قابل ذکر است که ویژگی ECG و HarmonyOS 3.0 یکی از ویژگی های برجسته ساعت هوشمند جدید نیز می باشد. ظرفیت باتری و سایر پارامترهای آن در حال حاضر ناشناخته است، اگرچه هواوی ادعا می کند که Watch 3 Pro New می تواند تا 4 روز کامل با یک بار شارژ کامل با حالت هوشمند دوام بیاورد. علاوه بر این، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در خود جای داده است. این شرکت این محصول را در چین با برچسب قیمت 2899 یوان (تقریباً 430 دلار آمریکا) عرضه کرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا