صوتی و تصویری

معرفی مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Strix XG32UQ

ایسوس از اولین مانیتور 32 اینچی ROG Strix خود با وضوح 4K به شکل XG32UQ رونمایی کرد. این دستگاه با تمام ویژگی هایی که از یک نمایشگر مدرن 4K انتظار دارید، مانند HDMI 2.1 و حالت 120 هرتز برای کنسول ها، ارائه می شود.

بدیهی است که دارای یک پورت DP 1.4 است و به لطف پنل Fast IPS خود از نرخ تازه سازی 160 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین دارای گواهی FreeSync Premium Pro و DisplayHDR 600 بوده و با G-Sync سازگار است. به اندازه کافی عجیب، مانیتور ایسوس از USB-C پشتیبانی نمی کند، و XG32UQ نمی تواند به عنوان یک KVM عمل کند، ویژگی که در مانیتورهای سطح بالاتری مانند این بسیار استاندارد شده است.

البته دارای ورودی USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps) Type-B و دو خروجی USB 3.2 Gen 1 Type-A است. این پنل 96 درصد از DCI-P3 و 130 درصد فضای رنگی sRGB را برآورده می کند و روشنایی معمولی در حالت SDR 450 cd/m² است. ایسوس همچنین ویژگی‌های بصری بازی و چیزی که این شرکت آن را تاری بسیار کم حرکت می‌نامد، پیاده‌سازی کرده است.

این پنل در کارخانه کالیبره شده، بنابراین XG32UQ باید برای کار و همچنین بازی امکان پذیر باشد. ایسوس همچنین با نصب یک پایه پیچی در بالای پایه، که چیزی شبیه پایه وبکم روی آن نصب می شود، برگی از کتاب بازی Corsair برداشته است. هیچ کلمه ای در مورد قیمت گذاری وجود ندارد، اما بر اساس قیمت گذاری برای محصولات مشابه، ما می توانیم حدس بزنیم که در نهایت به مرز 1000 دلار برسد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا