کنسول و بازی

سونی کنترلر Backbone One PlayStation را برای آیفون های اپل معرفی کرد

سونی به تازگی کنترلر Backbone One جدید را عرضه کرده که یک کنترلر PlayStation Edition است که فقط برای دارندگان آیفون اپل در دسترس است. بنابراین، کاربران اندرویدی باید فعلاً از این پیوست کنترلر صرف نظر کنند. این کنترلر دقیقاً مانند یک سرویس پخش بازی مستقل عمل می کند زیرا به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارد. علاوه بر این، حداقل به یک مدل کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 نیز نیاز خواهید داشت.

فقط باید آیفون خود را به کنترلر Backbone One وصل کرده و از برنامه PlayStation Remote Play برای دسترسی مستقیم به بازی های PS4 و PS5 خود از گوشی های هوشمند خود استفاده کنید. خبر خوب به اینجا ختم نمی شود زیرا سونی همچنین تأیید کرده است که این کنترلر با سایر بازی های اپ استور و همچنین سایر سرویس های استریم بازی که از کنترلرها پشتیبانی می کنند نیز کار می کند. این شامل مواردی مانند Xbox Game Pass Ultimate، Genshin Impact، Fantasian، Call of Duty: Mobile و غیره است.

قابل ذکر است که این کنترلر نیازی به شارژ جداگانه ندارد زیرا مستقیماً از طریق خود آیفون تغذیه می شود. سونی کنترلر Bankbone One PlayStation Edition را که در زمان عرضه در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، ایتالیا، سوئد، فرانسه، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا برای خرید در دسترس خواهد بود، به فروش خواهد رساند. جالب اینجاست که انتظار می‌رود نسخه اندرویدی این کنترلر اواخر ماه نوامبر عرضه شود و قیمت آن نیز مانند کنترلر آیفون 100 دلار آمریکا خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا