کنسول و بازی

بازی پلتفرمر سایبرپانک “Ghostrunner 2” در اکتبر امسال عرضه می شود

انگار ماه اکتبر برای بازی های جدید به اندازه کافی شلوغ نبود! ناشر 505 Games فاش کرده که Ghostrunner 2، دنباله یک پلتفرمر فوق‌العاده سایبرپانک از سال 2020، در 26 اکتبر عرضه خواهد شد. این بازی برای کامپیوتر (استیم، اپیک گیمز استور و GOG)، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S در دسترس خواهد بود.

پیش‌سفارش‌ باز است و کسانی که نسخه Brutal را خریداری کنند، 48 ساعت زودتر به آن دسترسی خواهند داشت. جدیدترین دنباله این مجموعه یک سال پس از وقایع Ghostrunner اتفاق می افتد. شما یک بار دیگر در نقش جک، یک سایبرنینجا بازی خواهید کرد که باید مسیر خود را از طریق یک برج باشکوه برش دهد و تاس بزند. Ghostrunner یک بازی سریع و اغلب سخت است که در آن در محیط های خائنانه پارکور انجام می دهید.

به نظر می‌رسد دنباله‌ی One More Level با ویژگی‌های جدیدی مانند موتورسیکلت و انتخاب‌های دیالوگ، بر این پایه بنا شده است. Ghostrunner 2 دقیقاً در مقابل Alan Wake 2 (27 اکتبر) قرار خواهد گرفت – Epic Games و Remedy هفته گذشته بازی خود را 10 روز به تاخیر انداختند تا از سر راه عناوین بزرگی مانند Super Mario Bros Wonder و Marvel’s Spider-Man 2 خارج شوند. همچنین در ماه اکتبر بازی هایی از جمله Assassin’s Creed Mirage، Detective Pikachu Returns، Forza Motorsport، Lords of the Fallen و Cities Skylines II عرضه می شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا