موبایل و تبلت

آپدیت ناتینگ فون 1 رابط کاربری و بهبود شارژ را به ارمغان می‌آورد

ناتینگ به تازگی نسخه 1.1.2 بروزرسانی Nothing OS (1) را برای گوشی هوشمند فون (1) منتشر کرده که یک بروزرسانی جزئی است اما بهبودهای مفیدی را برای گوشی به ارمغان می آورد.

قابلیت نمایش همیشه روشن اکنون زمان بندی سفارشی را به طور پیش فرض روشن خواهد کرد. این بدان معنی است که این ویژگی به طور خودکار در شب خاموش می شود. کاربر همچنان می تواند به صورت دستی این را تغییر دهد تا همیشه روشن باشد، اما این دیگر رفتار پیش فرض نیست. این بروزرسانی همچنین گزینه‌ای را اضافه کرده که تا زمانی که صفحه نمایش خاموش است و کمی گوشی را حرکت می‌دهید، نماد اثر انگشت ظاهر شود. حسگر اثر انگشت خود پس از بروزرسانی کمی سریع‌تر به نظر می‌رسد.

در این آپدیت عملکرد شارژ و سازگاری با شارژرهای شخص ثالث را بهبود یافته است. ما نتوانستیم بهبود سرعت شارژ را تأیید کنیم و مطمئن نیستیم که سازگاری بهبود یافته با شارژرهای شخص ثالث دقیقاً به چه معنی است زیرا گوشی با همه شارژرهایی که ما امتحان کردیم به خوبی کار می کرد. همچنین در این بروزرسانی مشکلات مربوط به کدک بلوتوث حل شده و جزئیات جزئی رابط کاربری را بهینه کرده و رفع اشکالات و بهبودهای پایداری عمومی را ارائه کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا