مانیتور گیمینگ بنکیو EX240N با پنل MOBIUZ VA و زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه رونمایی شد. مانیتور گیمینگ جدید دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی است. همچنین از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند و دارای دو بلندگوی 2.5 واتی است.

EX240N دارای پنل 23.8 اینچی با روشنایی 250 نیت است و نسبت کنتراست 3000:1 و پوشش فضای رنگی 72 درصد NTSC را ارائه می دهد. تأخیر بسیار کم آن با زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه MPRT و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز برای گیمرها لذت بخش خواهد بود. سیستم بلندگوی دوگانه مانیتور بازی بخشی از مصرف برق 40 وات آن را به خود اختصاص می دهد.

هنگامی که از طریق جک 3.5 میلی متری به هدفون متصل می شود، این میزان قابل توجهی کاهش می یابد. مانیتور بازی همچنین دارای اتصالات HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 است. می‌توانید از مانیتور بازی جدید بنکیو برای کنسول‌های بازی فعلی استفاده کنید، اگرچه حداکثر نرخ تازه‌سازی آن تنها از طریق ورودی DisplayPort از رایانه به دست می‌آید.

بنکیو هنوز جزئیات عرضه و در دسترس بودن را ارائه نکرده است، اما مانیتور می تواند با قیمت حدود 200 دلار به فروش برسد. حالت FPS، AMD FreeSync Premium و Motion Blur Reduction همگی در EX240N وجود دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *