سخت افزار

ای دیتا از حافظه SSD جدید LEGEND 960 رونمایی کرد

ای دیتا امروز درایو حالت جامد (SSD) LEGEND 960 PCIe Gen4 x4 M.2 2280 را معرفی کرد. با ظهور وب 3.0 و تاکید روزافزون بر دنیای مجازی، LEGEND 960 جدید سطح جدیدی از عملکرد را برای برنامه های طراحی پیشرفته، مانند انیمیشن های سه بعدی، طراحی بازی، هنر مجازی و غیره ارائه می دهد.

ADATA LEGEND 960 با سرعت خواندن و نوشتن متوالی 7400/6800 مگابایت بر ثانیه ارتقای عمده ای در عملکرد به کاربران ارائه می دهد و با NVMe 1.4 سازگار بوده که باعث می شود تا 4 برابر سریعتر از یک SSD استاندارد PCIe Gen3 باشد. علاوه بر این، از آخرین پلتفرم‌های اینتل و AMD، دسکتاپ و نوت‌بوک، از جمله لپ‌تاپ‌های دارای گواهی اینتل Evo پشتیبانی می‌کند و برای راحتی بیشتر با PCIe 3.0 سازگار است.

LEGEND 960 از PCIe 4.0 پشتیبانی می کند و با کنسول های پلی استیشن 5 به عنوان فضای ذخیره سازی افزایش یافته برای ظرفیت های بالاتر (تا 4 ترابایت) کار می کند. اندازه آن نه تنها با طراحی اسلات مطابقت دارد، بلکه بازی روان و بدون تاخیر را نیز فراهم می کند. LEGEND 960 با SLC Caching و DRAM Cache Buffer برای مزایای بارگذاری سیستم و ذخیره داده ها عرضه می شود.

این قابلیت خواندن/نوشتن تصادفی 4K تا 750K/630K IOPS را برای چندوظیفه ای روان تر دارد. به علاوه با LDPC (کد بررسی برابری با چگالی کم) و رمزگذاری 256 بیتی AES، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که داده‌هایشان دقیق و امن می‌مانند. LEGEND 960 برای اطمینان از قابلیت اطمینان، تأیید و آزمایش دقیقی را پشت سر گذاشته است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا